Zahrnuje položky ZDARMA
Vítejte na stránkách Royal Queen Seeds. Ano, jsme to my. Jen jsme se trochu změnili. Ale věřte nám - je to tak lepší!
"Pokud něco funguje, nesahejte na to".
- Líbí se mi gotická typografie, jako postava ze severu, značka velmi stará, která byla vždy přítomna. Hustá černá a lev. Je to takové chytré, aby to kouřilo jointa. Dobře promyšlené.
- Proč se měnit?, ptáte se možná. Líbí se mi zlatý tón a lev. Vzbuzuje pocit bezpečí, spolehlivosti a kamarádství. Snadno si dovedu představit, jak se objevuje mezi ostatními seedbankami. Název "Quee", mi něco připomíná... Jen nevím, proč se mi ta typografie líbí..
Říkali jsme si, že potřebujeme vylepšit. Byl to úžasný proces - a také nám způsobil "závrať", když jsme viděli, jak daleko jsme už došli. Naštěstí jsme na této cestě byli všichni jednotní.
Chápeme, že změna je na začátku těžká. Změna je zastrašující a může vás přimět přemýšlet: pracují tam ti samí lidé? Nabízejí stejná semínka? Mohu jim stále důvěřovat?
Ano, ano a ještě jednou ano!
Je to prostě tak, že jsme se v posledních několika letech rostli. Rychle. V životě jsou chvíle, kdy se věci začnou zrychlovat. Fáze, kdy se objeví vzrušující příležitosti a vy je musíte využít. Kromě jiných milníků jsme dorazili do USA a představili světu první hybridní semena konopí F1. Kromě toho pokračujeme ve zkoumání nových spoluprací a posouváme hranice, abychom vyvinuli nejnovější a nejmódnější genetiku. Vzpomínáte si na Tropical Mirage? Odrůda, která zvyšuje kreativitu...
To nás opět přivádí ke kreativitě. A k příležitostem.
Představujeme vám s námi - nové Royal Queen Seeds. Rádi vás poznáváme.
Lev
Lev zestárnul. Měli jsme ho samozřejmě rádi. Stále ho máme v DNA. Je holandský, odvážný, silný a dynamický. Pokud jde o vznešenost, tak je nedotknutelný a neoddiskutovatelný.
Ale mít lva v logu je také šíleně populární.
V digitálním světě se stovkami tisíc značek, z nichž mnohé jsou známé po celém světě, existují tisíce lvů. Udělejte si test a podívejte se na internet. Ačkoli ten náš byl jedinečný, vždycky jsme měli pocit, že je trochu zvláštní. Možná příliš divoký? Řekli jsme si, proč ho nezkrotit?
Ale jak?
Rozhodli jsme se dát mu větší důraz. Místo na tělo jsme se zaměřili na hlavu, abychom lépe viděli jeho výraz.
Nový lev je silný. Je také trpělivý a moudrý. Je odvážný, ale přesto laskavý a přívětivý. Důležité je, že je snadno rozpoznatelný. A především je jedinečný.
Přivést ho k životu byla výzva. Museli jsme si ho představit od základu. Mnoho našich možností bylo krásných, ale byly příliš divoké, příliš ležérní, příliš přísné nebo odtažité. Museli jsme se zaměřit na jeho výraz. Více trpělivosti. Klidnější. Už ne tak mladý. Stále odvážný a rychlý, ale vyzrálejší a uctivější. Spojenec v procesu dospívání, pokud to chcete všechno obsáhnout.
Písmo
S písmem jsme měli problém. Vzpomínáte si, proč se vám tolik líbilo "Queen"? Možná vám to zní povědomě z nějakého důvodu. Především na slovo "Queen" byl kladen důraz, a to bez zjevného důvodu. "Royal" a "Seeds" jsou stejně důležité. Nikdo nás nezná jako "Queen". Chyběla nám rovnováha.
Kromě toho písmo - ačkoli krásné a elegantní - vyjadřovalo odbornost, ale chladným způsobem. Nebylo uzemněné ani organické a nebylo vám blízké.
Při výběru nového písma pro logo jsme chtěli zdůraznit organickou povahu produktu, našeho prostředí a našeho každodenního života - vážné písmo, které je hravé a relativní, tlustší a viditelnější, což nám umožňuje nové způsoby spojení.
Tento typ písma budeme používat také na našich stránkách a v naší komunikaci. Pomůže nám odhalit to, co je důležité, organickým, funkčním a moderním způsobem.
RQS - Zpět ke zdroji
Mnozí z vás nás znají také jako RQS. Rozumíme tomu. Royal Queen Seeds je dlouhý název, který je třeba vyslovit (a vyslovovat). Používání pouze "Royal" toho moc neobjasní; navíc se tím ztrácí náš hlavní účel: "Seeds".
Proto jsme, stejně jako v minulosti, zkoumali design "RQS", který by shrnul náš název a umožnil nám ho použít v kratších zprávách.
Při tom jsme však na něco přišli. Ta mezera v písmenu Q a ocásek... jsou nám povědomé. Je to jádro písmene, jádro názvu a také jádro naší podstaty. Q v sobě skrývá semínko. To je prostě dokonalé, že? Všimli jste si toho? Buďte upřímní!
Barvy
Ach ano, barvy. Ačkoli jsou velmi rozpoznatelné, bylo s nimi také dost těžké pracovat. Možná jste si všimli, že dokázaly přitáhnout spoustu pozornosti, ale zároveň také rychle vyčerpaly oko. A kromě těchto formálních důvodů předávaly (vykřikovaly) sdělení, které nás už nereprezentovalo.
Barva je velmi důležitá. Vzpomeňte si na své oblečení nebo na barvy stěn u vás doma, ve vašem autě nebo na tón vašich oblíbených filmů.
Každá barva má co říci - její sytost, její odstín a jejich kombinace sděluje určité poselství.
Řekli jsme si, že kromě loga a typografie jsou barvy něčím, co je třeba vylepšit. Jak jste si možná všimli, zdokonalili jsme je. Přešli jsme k základnějším barvám, které mají blíže k organickým tónům a přinášejí pocit klidu a pohody; především se hezky kombinují!
Před očima se nám právě otevřel nový svět plný možností. Už teď přemýšlíme, jak je můžeme využít: na obalech, na našich webových stránkách, sociálních sítích a... v našem merchandisingu!
Nemůžeme se dočkat, až vytvoříme novou řadu oblečení a podělíme se o ni s vámi, plus o všechno vybavení, které budeme připravovat v následujících měsících!
Sdělení
Od začátku bylo naším cílem učit se a sdílet naše zkušenosti s komunitou. Vypěstovat jakoukoli rostlinu ze semínka není snadné (i když s patřičnými informacemi a vedením to tak vypadá).
Protože jsme pozitivní a odvážní, usilovali jsme o to, abychom "rostli dál". Další pěstování vede k hlubším znalostem procesu a postupně mění nováčky na odborníky. V podstatě jednoduchá připomínka "Keep on Growing" přirozeně vede k osobnímu vývoji.
Před několika lety jsme jako alternativní motto zavedli "Growing, Together". Byl to další emocionální krok v našem vztahu. Měli jsme pocit, že se učíme od naší prosperující komunity, stejně jako vy se učíte od nás.
Dnes, kdy se svět konopí kolem nás tak rychle proměňuje a vše je vzrušující, cítíme, že se musíme vyvíjet. Přechod na tuto novou vizi je příležitostí posunout věci dál. Aktivně. Společně. Odvážněji. Výše. Vidíte důsledky? Jste s námi?
Poznámka k balení
Jak si jistě dokážete představit, přechod od zavedené značky k nové image je proces, který vyžaduje určitý čas. Možná ještě tu a tam narazíte na naše staré logo, ale buďte si jisti, že jsme to stále my. Abychom zajistili udržitelnost tohoto přechodu - což je pro nás klíčová hodnota - budeme až do jeho dokončení nadále používat naše současné obaly, než plně přijmeme novou image.
To neznamená, že vaše semínka jsou stará! Naopak, vychází to ze strategického rozhodnutí odvozeného od velké objednávky, kterou jsme zadali. Zavázali jsme se minimalizovat množství odpadu a chovat se ekologicky a vyřazení naprosto použitelného obalu je v rozporu s touto zásadou.
Od našich počátků až po dnešek jsme "my" na prvním místě
Být na této společné cestě bylo to nejzajímavější. Je toho však ještě hodně před námi. Stále musíme rozvíjet naši společnost a umožnit každému pěstiteli, aby byl znalejší, udržitelnější a soběstačnější. Potřebujeme nadšené a kvalifikované jedince, kteří nám pomohou šířit toto poselství, abychom všichni mohli růst výše, než jsme si kdy mysleli, že je možné.