Zákaznický servis - Kontaktujte nás

FAQ | Často kladené dotazy

Vyberte kategorii :

Ordering Online

Jsou vaše produkty legální v mé zemi?

Nemůžeme poskytnout žádné informace o právním statusu našich produktů ve vaší zemi, protože počet zemí, kterým naše produkty dodáváme, nám znemožňuje sledovat, co je legální v jakých zemích. Před objednáním u nás je vaší vlastní odpovědností prověřit vaše místní zákony a předpisy, protože nemůžeme být zodpovědní za zastavení vaší zásilky celními orgány.

Jak mohu vytvořit objednávku?

  • Jednoduše procházejte a vyberte položky, které chcete zakoupit
  • Přidejte preferované položky do nákupního košíku pomocí tlačítka "Přidat do košíku", doplňte požadované množství produktu
  • Po dokončení výběru položek klikněte na tlačítko "K pokladně"
  • Poté postupujte podle pokynů na stránce plateb

Pokud již nemáte založený účet tak si jej budete muset vytvořit. Svůj účet si můžete vytvořit před platbou objednávky. Stačí, když kliknete na odkaz "zaregistrujte se zde".

Je stanovená minimální cena objednávky?

Ano. Aby byla objednávka zpracována, musí její miniální cena být alespoň 15 € (včetně DPH).

Můžu upravit již existující objednávku?

Vzhledem k rychlosti jakou jsou jednotlivé objednávky rozeslány, je velice nepravděpodobné, že stihnete svou objednávku upravit jakmile byla přijata platba. Snažíme se objednávky zpracovat co nejdříve po přijetí platby.

Pokud si přejete kontaktovat zákaznický servis ohledně objednávky, udělejte tak co nejrychleji po obdržení platby, abyste se vyhnuli zbytečným komplikacím. Uděláme vše v našich silách abychom objednávku přizpůsobili všem vašim požadavkům. Mějte však na paměti, že to není zaručené.

Můžu duplikovat předchozí objednávku?

Rozhodně můžete! Běžte do sekce historie objednávek ve vašem účtu a tam můžete zopakovat jakoukoliv předchozí objednávku, kterou jste kdy provedli. Stačí, když jednoduše stisknete tlačítko "znovu objednat", které se nachází vedle objednávky, kterou chcete znovu objednat. Po stisknutí tohoto tlačítka budete okamžitě převedeni k pokladně. V této části objednávky můžete i nadále přidat či odebrat nějaký produkt, či můžete rovnou zaplatit.

Jak zruším svou objednávku?

Zálěží na statusu objednávky. Jsou zde dva rozdílné způsoby jak zrušit objednávku. Záleží zda již byla odeslána či se stále připravuje. Objednávka se připravuje: kontaktujte nás přes kontaktní formulář, který naleznete níže - ujistěte se, že jste přihlášení a že vyberete správné číslo objednávky, kterou chcete zrušit. Objednávka je již odeslaná: není možné zrušit objednávku, která již byla odeslána. budete muset objednávku vrátit a zažádat o vrácení peněz. Klikněte na odkaz níže k zobrazení více informací.

Informace o vrácení objednávky

Pricing & Payment

Jakým způsobem mohu zaplatit za svou objednávku?

Pro platbu na webshopu Royal Queen Seeds můžete použít několik způsobu a to sice:

  • Visa & Mastercard
  • Sofortbanking / Mister Cash
  • Bankovním převodem
  • Zaslat peníze v obálce
  • Bitcoiny

Instrukce k vámi zvolenému způsobu placení obdržíte jakmile si vyberete metodu při dokončování objednávky. Prosíme, abyste dodržovali tyto instrukce.

Jak zaplatit pomocí Platební Karty

Svou objednávku můžete zaplatit pomocí platební karty. Jednoduše zadejte číslo své karty, dobu platnosti a trojmístný ochranný kód, který je na zadní straně vaší karty (CCV). Zpracování plateb pomocí platební karty trvá 24h. Jakmile je platba potvrzena, začneme zpracovávat vaši objednávku.

Na vašem výpisu účtu bude platba pro/od: SLU

Uvědomte si prosím, že nemůžeme zpracovat platby pomocí předplacené platební karty.

Jak zaplatit pomocí bankovního převodu

Jakmile jste šťastní s výběrem našich produktů, běžte k pokladně a vyberte metodu Bankovní Převod a potvrďte svou objednávku. Jakmile jste potvrdili objednávku, na obrazovce uvidíte platební údaje RQS.

Prosíme ujistěte se, že jste jako variabilní symbol použili číslo vaší objednávky. Jinak se může stát, že nebudeme moci spojit vaši platbu s vaší objednávkou. Bankovní převody obvykle trvají 3 až 7 pracovních dní.

Jak zaplatit posláním peněz v obálce poštou

Zní to jako samozřejmost, ale pokud se rozhodnete pro platbu penězi zaslané poštou v obálce doporučujeme být obezřetní. Ujistěte se, že používáte neprůhlednou obálku a že v ní nejsou žádné mince. Rovněž doporučujeme dát peníze mezi dva kusy kartonu či čtvrtky, aby nebylo naproti světlu přes obálku vidět. Pokud zašlete více peněz než máte, vždy vám přeplatek vrátíme jako kredit či slevu do vašich dalších objednávek.

Platbu přijímáme pouze v Eurech, Amerických Dolarech a Britských librách. Jakmile potvrdíte objednávku, zobrazí se vám adresa kam zaslat peníze.

Prosíme, abyste do vaši obálky s penězi přidali kus papírku s vaším jménem a číslem vaší objednávky. Urychlíte tak proces přiřazení platby k objednávce. Jakmile k nám vaše platba dorazí, zašleme vám krátký email a přistoupíme ke zpracování objednávky.

Uvědomte si prosím, že platba tímto způsobem je zcela na vás a všechny rizika podstupujete vědomě.

Jak zaplatit pomocí Bitcoin

Jedna z platebních metod je i platba pomocí Bitcoinů. Pokud si přejete použít tuto metodu, následujte informace v odkazu níže.

Platba Bitcoiny

Mohu zaplatit pomocí služby Paypal?

Momentálně nepřijímáme platby prostřednictvím vašeho účtu u Paypal. Smluvní podmínky služby Paypal znemožňují nákup produktů, které prodáváme v našem eshopu.

Nicméně, jsme si jisti, že si vyberete jinou metodu, která bude vyhovovat vašim požadavkům. Můžete zaplatit pomocí platební karty, bankovním převodem, zasláním peněz v obálce poštou, Bitcoiny, DialXS nebo Sofort Banking.

Mohu zaplatit šekem?

Bohužel. Platby jakýmkoliv šekem nejsou přijímany.

Mohu zaplatit peněžní poukázkou

Momentálně nejsme schopni přijmout platbu pomocí peněžní poukázky.

Mohu zaplatit na Dobírku?

Bohužel ne. Není možné zaplatit vaši objednávku na dobírku jelikož potřebujeme potvrzení o platbě před odesláním objednávky.

Nabízíte množstevní a podobné slevy?

V naší nabídce je velké množství množstevních slev a možnosti nakoupit nákupku semínek.

Mohu dostat slevový kupón?

Je zde několik způsobů jakým můžete získat slevový kupón.

  • Dejte nám To se mi líbí na Facebooku a obdržte 5% slevový kupón. Musíte být přihlášeni na našich stránkách a kliknout na tlačítko "Like" v pravém horním rohu stránky.
  • Napište recenzi na naše produkty a obdržte 10% slevový kupón. Musíte být přihlášení na našich stránkách a zanechat recenzi na stránce produktu.

Vaše slevové kupóny budou ve složce Mé Kupóny na vašem RQS účtu. Uvědomte si prosím, že % sleva kupónů není kumulativní, můžete tedy použít pouze jeden slevový kupón najednou. Můžete je ale kombinovat s kupóny, které poskytují slevu na danou částku.

Odeslání a doručení

Zasíláte své produkty do mé země?

Podívejte se na seznam zemí kam zasíláme naše produkty:

Rakousko, Belgie, Bosna & Hercegovina, Bulharsko, Chorvatsko, Kypr, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Maďarsko, Island, Irsko, Itálie, Lotyšsko, Litva, Lucembursko, Malta, Moldavsko, Monako, Černá Hora, Nizozemí, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, San Marino, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Spojené Království.

Pokud jste nenašli zemi na seznamu, tak do této země naše produkty nezasíláme.

Více informací o zasílání objednávek

Kolik to stojí doručit do mé země?

Standardní doprava je zdarma do všech zemí. Nicméně, nabízíme možnost diskrétního zaslání v DVD obalu za cenu 5€. Vaše objednávka bude zabalena do DVD obalu a zajistí vám tak úplnou diskrétnost celé objednávky.

Více informací o zasílání objednávek

Je přeprava zásilek diskrétní?

Naše zásilky neobsahují žádné nálepky či odkazy na naše produkty. Jedinou informací na krabici je vaše jméno a adresa, kam balíček putuje - vaše adresa. Nicméně, pro větší diskrétnost nabízíme možnost diskrétního zabalení objednávky do DVD obalu za cenu 5 €.

Klikněte na odkaz níže, pokud se chcete podívat na vzhled a provedení zásilek.

Více informací o zasílání objednávek

Co je diskrétní odeslání zásilky?

Pokud si zvolíte možnost diskrétního odeslání, zabalíme vaši objednávku do autentického DVD obalu, který byl uzavřen pro maximální bezpečí. Uvnitř není žádný promo materiál, žádný dodací list nebo odkazy na Royal Queen Seeds. V DVD obalu najdete i náhodný Béčkový film. Tento typ odeslání objednávky stojí 5€ navíc.

Stealth Shipping Cannabis Seeds from Royal Queen Seeds on Vimeo.

Více informací o zasílání objednávek

Zasíláte objednávky na adresu P.O. Boxu?

Naše objednávky zasíláme pouze na osobní a skutečné adresy. Nezasíláme do P.O. Boxů, na veřejná místa, obchodů, společnosti pro přepravu zboží a podobné adresy.

Více informací o zasílání objednávek

Zasíláte objednávky na poštu či distribuční centra?

Ne. Není možné zaslat vaši objednávku na poštu, distribuční centrum, společnosti pro přepravu zboží atd.

Více informací o zasílání objednávek

Mohu svou objednávku sledovat?

Ano, můžete. Abyste mohli sledovat vaši zásilku, následujte instrukce, které jste obdrželi v emailu týkající se vaší zásilky. Jakmile byla zásilka odeslána, obdrželi jste email s návodem. Po tomto emailu bude vaše zásilka aktualizována, jakmile dorazí do vaší země. Uvědomte si prosím, že se někdy může stát, že aktualizace zabere až 5 pracovních dní.

Nebuďte překvapeni když obdržíte svou objednávku před tím, než jste ji sledovali na internetu.

Více informací o zasílání objednávek

Jaká přepravní společnosti používáte?

Náš partner zasílá všechny naše zásilky. Abychom vám nabídli tu nejlepší možnou cestu, náš partner používá několik přepravních společností. Některé z nich jsou: Německo (DHL), Francie (Colissimo), Itálie (SDA Italia), Belgie (BPost), Španělsko (Correos), Nizozemí (PostNL), Portugalsko (CTT), Spojené Království (Hermes).

Více informací o zasílání objednávek

Bude má zásilka zkontrolována při přechodu hranic celní správou?

Vaše zásilka bude pokaždé zkontrolována celní správou, nezávisle na tom, jaký způsob dopravy zvolíte.

Uvědomte si prosím, že i když zasíláme naše produkty do vaší země, nemůžeme zaručit jakékoliv informace ohledně legálního statutu našich produktů ve vaší zemi. Kvůli množství zemí do kterých zasíláme naše produkty, je pro nás téměř nemožné vědět co je legální v jaké zemi.

Je vaší zodpovědností zjistit všechna vaše práva a regulace před tím, než si od nás objednáte jakékoliv produkty. Vězte, že nemůžeme a nebudeme zodpovědní za to, že vaše zásilka byla zastavena celní správou.

Více informací o zasílání objednávek

Kdy odešlete mou objednávku?

Většina objednávek je zpracována a odeslána během 24 h od přijetí platby. Naše zásilky odesíláme od Pondělí do Pátka, kromě svátků. Pokud byla vaše objednávka zaplacena v pátek, je velice možné, že bude odeslána až v pondělí.

Více informací o zasílání objednávek

Kdy obdržím mou objednávku?

Většina objednávek se převáží 3 až 5 pracovních dní. Nicméně, vynahrazujeme si alespoň 15 pracovních dní pro doručení vaší zásilky.

Více informací o zasílání objednávek

Mohu změnit adresu dodání i když byla zásilka odeslána?

K provedení objednávky je potřeba vyplnit platnou dodací adresu. Můžete nás kontaktovat ohledně změny adresy, pokud zásilka ještě nebyla odeslaná. Nad odeslanou zásilkou nemáme žádnou kontrolu.

Nemůžeme a nebudeme zodpovědní za jakékoliv dodatečné platby či nedodání zásilek, pokud jste špatně zadali adresu. (týká se například: Jména, Adresy, Poštovního směrovacího čísla).

Více informací o zasílání objednávek

Budu muset podepsat předání zásilky?

Kurýr vám dodá zásilku přímo do vašich rukou na vaši dodací adresu. Pokud by se stalo, že budete nepřítomen a zásilka se nevejde do poštovní schránky, měli byste obdržet lísteček s instrukcemi jak postupovat.

Pokud se vaše zásilka vrátí k nám do skladu, tak vás neprodleně kontaktujeme.

Více informací o zasílání objednávek

Co dělat pokud jsem neobdržel svou objednávku?

Dodání zásilky obvykle trvá 3 až 7 pracovních dní. Počítejte den odeslání jako den 0 a uvědomte si, že Sobota a Neděle je víkend a nepočítají se tedy jako pracovní dny.

Kontaktujte naše zákaznické centrum, pokud jste neobdrželi svou objednávku během 10 pracovních dní po odeslání zásilky.

Více informací o zasílání objednávek

Ochrana soukromí a zabezpečení

Je doprava diskrétní?

Snažíme se udělat vše pro to, aby zásilky neobsahovali žádné další informace kromě jména a dodací adresy. Jinak jsou zásilky zcela bez potisků, takže nepřitahují žádnou zbytečnou pozornost. Navíc pro vás nabízíme možnost kamufláže pro malý poplatek 5 €.

Další informace o dopravě

K čemu potřebujete mé osobní informace?

Vaše osobní informace potřebujenme k tomu, abychom věděli komu zasíláme objednávku. Informace jsou potřeba i v případě nějakých problémů a k jejich řešení. Vaše osobní informace nezasíláme žádným třetím stranám a nejsou použity k ničemu jinému.

Kdo všechno může vidět mé osobní informace?

Vaše osobní informace jsou důvěrně uchovávány a nikdy nebudou sdíleny s žádnou třetí stranou. Vaše osobní informace budou použity při vyřizování vašich objednávek či v případě potřeby navázání kontaktu.

Pokud byste chtěli nechat svůj účet vymazat, můžete tak učinit kontaktováním našeho zákaznického centra prostřednictvím formuláře níže. Ujistěte se prosím, že jste se nejdříve přihlásili do svého účtu.

Informace o produktu

Jak naklíčím svá semínka?

RQS prodává svá semínka pouze jako suvenýry či pro sběratelské potřeby. Nicméně, pokud je klíčení konopných semínek legální ve vaší zemi, doporučujeme se podívat na následující instrukce ve článku.

Klíčení konopných semínek

Balení

Všechny semínka od RQS jsou individuálně zabaleny v blistru (plastový obal). Semínka jsou tak odolná proti vzduchu a vlhkosti. Dále jsou zabaleny v ochranném kartónovém obalu, na kterém je napsáno jméno odrůdy.

Můj účet

Jak si mohu vytvořit svůj vlastní RQS účet?

Je to velice snadné a rychlé! Stačí když kliknete na Váš účet na vrchu naší stránky, poté kliknete na "Registrace" a následujete instrukce. Váš účet bude vytvořený během dvou minut.

Můžu své osobní informace aktualizovat?

Své osobní informace můžete aktualizovat v podsekci "Osobní informace" v sekci Váš účet.

Potřebuji účet?

Ano. Je vyžadováno vytvořit si vlastní účet. Objednávky z pozice Hosta nejsou povoleny. Vaše údaje jsou v bezpečí. Nikdy nebudeme sdílet vaše soukromé údaje s třetí stranou. Informace jsou použity pouze pro korespondenci ohledně vaší objednávky a promo akcí.

Vrací

Mohu reklamovat objednané zboží?

Abyste mohli dostat své peníze zpět, budete nám muset zaslat neotevřenou objednávku. Jak na to se dozvíte z následujících kroků.

  • Kontaktujte zákaznické středisko prostřednictvím našeho kontaktního formuláře abyste si mohli vyžádat reklamaci a nálepku pro vrácení balíku. Ujistěte se, že jste přihlášení do svého účtu a že jste správně vybrali číslo korespondující s objednávkou, kterou si přejete vrátit.
  • Nalepte nálepku na balík a následujte instrukce, které jsou na ní napsané.
  • Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku tak ji zpracujeme.
  • Zeptáme se vás na vaše bankovní spojení jelikož někdy není možné vrátit peníze přes kartu; platba Bitcoiny a Penězi v Obálce bude vrácena pouze bankovním převodem.
  • Můžete také použít RQS reklamační formulář, nicméně není povinný.

Prosíme, abyste si uvědomili, že zpracování reklamace a navrácení peněz může trvat 1 až 3 týdny.

Jak mohu nahlásit chybějící věc v objednávce?

Pokud jste obdrželi svou objednávku a něco v ní chybí, následujte prosím následující kroky:

  • Kontaktujte naše zákaznické centrum pomocí kontaktního formuláře. Kontakt proveďte do jednoho týdne od obdržení objednávky. Ujistěte se, že jste přihlášeni do svého účtu a vyberte číslo objednávky, která je nekompletní.
  • Budeme od vás potřebovat fotku na které bude veškerý obsah vaší objednávky. K obsahu přiložte kus papíru s číslem vaší objednávky.

Co dělat když obdržím poškozenou objednávku?

Někdy se může stát, že se objednávka poškodí během dopravy. Pokud naleznete jakoukoliv část vaší objednávky poškozenou, následujte tyto body:

  • Pošlete nám prosím email nebo použijte kontaktní formulář, který naleznete na konci této stránky a kontaktujte naše zákaznické centrum. Ujistěte se prosím, že jste přihlášení do vašeho účtu a přiložte správně číslo objednávky s poškozenými produkty.
  • Náš tým po vás bude požadovat fotku předmětu, který je zjevně poškozen. K předmětu přiložte kus papírku s číslem vaší objednávky.

Kontakt

Kdy mohu očekávat odpověď?

Snažíme se na všechny dotazy odpovědět co nejrychleji. Uvědomte si prosím, že na zprávy se odpovídá pouze od Pondělí do Pátku během pracovních hodin.

Pokud jste neobdrželi odpověď po uplynutí 5 pracovních dní, tak nejdříve zkontrolujte složku spam ve vašem emailu. Pokud jste ani tak nenalezli naší odpověď tak nás prosím kontaktujte znova pomocí formuláře a do zprávy poznamenejte datum a čas odeslání vašeho předchozího dotazu.

Kdy mohu očekávat odpověď?

Snažíme se odpovídat na všechny otázky co nejrychleji. Nezapomeňte prosím, že na otázky můžeme odpovídat pouze od pondělí do pátku během pracovních hodin.

Pokud nedostanete odpověď do pěti pracovních dnů, zkontrolujte prosím nejprve složku se spamem a potom nás znovu kontaktujte, opět použijte kontaktní formulář, vložte svou zprávu a datum a čas své předchozí zprávy.

Může trvat o něco déle, než dostanete odpověď na otázky položené po 16:20 hod.

KONTAKTUJTE NÁS

U nás v Royal Queen Seeds jsme hrdí na to, že produkujeme jen ty nejlepší konopné genetiky a feminizovaná, samonakvétací a medicinální semínka.

Pokud máte jakékoliv dotazy, tak jste na této stránce správně. Nahoře najdete databázi často kladených dotazů, které se týkají širokého spektra témat včetně reklamací, dodání, našeho online obchodu a mnoho dalších.

Pokud nemůžete najít odpověď na vaši otázku, nebojte se nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře, který naleznete níže. Alternativou může být i hovor po telefonu.

info

Odeslat zprávu