Zákaznický servis - Kontaktujte nás

FAQ | Často kladené dotazy

Jak můžu zjistit, jestli jste dostali moji objednávku?
Když si u Royal Queen Seeds podáte objednávku online, uloží se automaticky do naší databáze. Zašleme Vám potvrzující email spolu se souhrnem konopných semen, která jsou v objednávce uvedena. Pokud Vám tento email nedošel, zkontrolujte, jestli neskončil ve složce, kam se ukládají spamy nebo nevyžádaná pošta.
Kdykoliv se můžete přihlásit na naše webové stránky a ověřit stav svého účtu a objednávek. Zde se také vždy můžete podívat, jaký je aktuální stav objednávky. Jakmile bude objednávka odeslána, dostanete emailem oznámení o odeslání a stav objednávky ve Vašem účtu bude aktualizován.

Mohu objednávku zrušit?
Zrušení objednávky není problém. Pokud jste ještě nezaplatili, dokonce nám to ani nemusíte dávat na vědomí: po určitém počtu dnů se objednávka, zůstane-li nezaplacená, automaticky zruší.
Pokud jste již zaplatili, objednávku lze zrušit pouze v případě, že ještě nebyla odeslána. To, zda lze objednávku ještě zrušit, si můžete ověřit podle jejího aktuálního stavu ve Vašem účtu.

Mohu změnit adresu objednávky nebo ji nechat zaslat na jinou adresu?
Adresu můžete měnit ze svého účtu na webových stránkách a objednávku můžete také nechat zaslat kamarádům nebo známým, stačí, když nám to sdělíte během zadávání objednávky.

Kolik stojí poštovné a pojištění?
Nezáleží na tom, kolik semínek si objednáte; všechny objednávky se dodávají po celém světě zdarma a v anonymním balení. Semínka zasíláme jednoduše v obálce nebo jako poštovní balíček. Tyto objednávky nelze vysledovat a případné riziko, že objednávku nedodržíte, nesete Vy.

Jaké jméno se objeví na výpisu z banky?
Ochrana soukromí má pro Royal Queen Seeds prvořadý význam. Na Vašem výpisu z účtu nebo kreditní karty se nikdy neobjeví naše jméno, takže nikdo nebude vědět, že jste zakoupili konopná semínka. S osobními údaji nakládáme nanejvýš opatrně a nikdy je nepředáváme třetím stranám.

Jak dlouho trvá, než objednávka dorazí?
Objednávku Vám odešleme ihned, jakmile obdržíme platbu. Obvykle trvá dva až šest pracovních dnů, než naše balíčky dorazí.
Další informace naleznete na našich stránkách informace o dodání.

Jak se objednávka zasílá?
Všechny objednávky se zasílají prostřednictvím PostNL nebo naší expresní kurýrní služby KDZ. Konopná semínka se balí do bublinkové fólie a ta se vkládá do pevné obálky.  Z balíčku se nedá jeho obsah uhádnout. Jediné, co se objeví, bude Vaše jméno a zpáteční adresa, která není adresou Royal Queen Seeds.
Další informace naleznete na našich stránkách informace o dodání.

Vyberte kategorii :

Ordering Online

Are your products legal in my country?

Please check english faq

Jak zadám objednávku?

Chcete-li si objednat přes náš internetový obchod, budete si muset vytvořit účet. Jednoduše si prohlížejte zboží a vyberte položky, které si přejete koupit. Vložte je do košíku pomocí tlačítka ""Add to Cart"" a kde je zapotřebí, uveďte množství. Jakmile máte vabrané zboží, klepněte na ""Check Out"". Dále se řiďte pokyny na stránce, kde provádíte platbu.

Buďte prosím ujištěni, že využíváme pouze bezpečné způsoby platby a pravidelně kontrolujeme své systémy tak, aby stále byly v souladu s nejlepšími používanými postupy. A protože si vážíme vašeho soukromí, většina přímých plateb provedených online zůstane anonymní. Název “Royal Queen Seeds” se na vašich výpisech nikdy neobjeví.

Ihned po obdržení platby dostanete e-mailem potvrzení, v němž bude uvedeno číslo vaší objednávky. Uvádějte jej prosím při veškeré komunikaci.

Vyžaduje se minimální nákup?

Pro objednávku požadujeme minimální nákup ve výši 10 Eur (bez DPH a dopravného).

Can I modify an existing order?

Please check the English FAQ

Mohu opakovat předchozí objednávku?

Určitě! Jestliže e přihlásíte na svůj účet, a přejdete do oddílu "historie objednávek", budete moci opakovat kteroukoliv předchozí objednávku. Jednoduše stiskněte tlačítko "objednat znovu" vedle příslušné objednávky; dále se dostanete přímo na platební stránku. V tomto bodu můžete stále k objednávce přidat další produkty nebo jít přímo k pokladně.

Jak mohu zrušit objednávku?

Pokud chcete zrušit objednávku, kterou jste udělali, jednoduše napište žádost do formuláře na kontaktní stránce. Uveďte svou e-mailovou adresu a číslo objednávky, abychom vaši žádost mohli rychle vyřídit. Pokud si přejete změnit objednávku nebo způsob platy, použijte shora uvedený způsob. Nezapomeňte prosím, že v obou přídapech je možno upravit objednávky nebo je zrušit, pokud jsou u nás. Jakmile byly odeslány, není možno je změnit nebo zrušit.

Pricing & Payment

How can I pay for my order?

There are several payment options available to you on the Royal Queen Seeds webshop:

  • Visa & Mastercard
  • Sofortbanking / Mister Cash
  • Bank transfer
  • Cash in envelope
  • Bitcoin

Instructions on how to complete each type of payment are provided after choosing your preferred payment method at checkout. Please follow these instructions carefully.

Jak platit prostřednictvím kreditní karty

Objednávku můžete plati kreditní kartou. Jednoduše zadejte číslo své karty, datum expirace karty a třímístný bezpečností kód, jak je uveden na zadní straně vaší karty. Jestliže platba proběhne úspěšně, budeme moci ihned začít zpracovávat vaši objednávku.

Nezapomeňte prosím, že nemůžeme přijímat předplacené nebo debetní karty.

VISA a MasterCard nedávno zavedly novou službu, kdy je třeba zadat další kód nebo heslo, čímž potvrdíte svou identitu. Jestliže nemáte na své kartě kód nebo heslo, kontaktujte prosím poskytovatele karty a vyžádejte si další informace, nebo se podívejte na následující stránky:

Pro Verified by Visa klepněte prosím zde

Pro Mastercard Secure klepněte prosím zde

How to pay using Bank Transfer

Jak zaplatit bankovním převodem

details

You will also receive an order number, please make a note of this as it's important for the next steps.

Obdržíte také číslo objednávky; poznamenejte si jej prosím bude důležité v dalších krocích.

Jakmile máte číslo objednávky a číslo našeho bankovního účetu, jděte do místní pobočky své banky nebo prostřednictvím internetového bankovnictví své banky požádejte/vyberte si odeslání platby.

Tam, kde je to zapotřebí, zadejte své číslo účtu, IBAN a BIC / Swift kód. Zřídka se může stát, že bude banka vyžadovat adresu; můžete kontaktovat oddělení služeb zákazníkům, podají vám tuto informaci.

Zadejte své jméno a číslo objednávky do oddílu označeného “Další informace”.

Jakmile je zadaná objednávka a zobrazí se konečná částka, zadejte ji prosím jako sumu, která se má převést. Pro převod prosím neuvádějte, že všechny bankovní výlohy platí příjemce ani že se odesílatel a příjemce dělí o bankovní poplatky; taková platba by byla odmítnuta.

Jak zaplatit prostřednictvím hotovosti v obálce

Může se zdát, že je to zbytečná rada, ale pokud si přejete platit za objednávku prostřednictvím hotovosti v obálce, doporučujeme, abyste byli obezpřetní. Ujistěte se prosím, že obálka nemá okénko a nevkládejte žádné mince. Přeplatek bude vždy kompenzován, buď kreditem na příští nákup, nebo obdržíte další produkty.

Nezapomeňte, žepokud platíte za svou objednávku v hotovost, přijímáme pouze americké dolary, britské libry sterlinků a eura. Doporučujeme také vložit peníze mezi dva kousky lepenky. Uveďte své jméno a číslo objednávky, abychom ji mohli rychle zpracovat.

Pro platy použijte následující adresu a obálku řádně ofrankujte:

Pošleme vám zprávu, jakmile obdržíme a zpracujeme vaši platbu.

Nezapomeňte, že platbu tímto způsobem provádíte zcela na své riziko. Vaše místní pošta vám podá informace o tom, jak minimalizovat riziko a poslat peníze bezpečně.

How to pay using Bitcoin

We also accept Bitcoin as payment method. Please follow the instructions in the link below to use this option.

Bitcoin payment

Mohu platit pomocí Paypal?

Je nám líto, ale nemůžeme přijímat platby z vašeho účtu Paypal account. Smlouva společnosti PayPal s ohledem na výrobky, které prodáváme, brání tomu, abychom mohli v našem internetovém obchodě nabízet tento způsob platby.

Avšak jsme přesvědčeni, že nabízíme možnost platby, která vám bude vyhovovat. Zahrnují, ale nejsou omezeny pouze na: Credit Card, iDEAL, bankovní převod, přímé internetové bankovnictví, hotovost v obálce, Bank Contact a PaySafeCard.

Mohu platit šekem?

Ne, žádné šeky nepřijímáme. Můžete zvolit místo toho platbu v hotovosti. Více informací naleznete na stránce ""Často kladené otázky"" v oddíle ""Jak platit prostřednictvím hotovosti v obálce"".

Společnost Royal Queen Seeds přijímá také různé způsoby platby, včetně kreditní karty, iDEAL, bankovního převodu, přímého elektronického bankovnictví, hotovosti v obálce, Bank Contact a PaySafeCard. Pokud potřebujete více informací o těchto způsobech platby, nahlédněte na další stránky s často kladenými otázkami a na stránky týkající sezpůsobů platby.

Mohu platit peněžní poukázkou?

V současné době nemůžeme přijímat platby za vaše objednávky prostřednictvím složenky. Míto toho můžete poslat hotovost. Nahlédněte na stránku s často kladenými otázkami a podívejte se na "jak poslat hotovost v obálce"

Je možná platba dobírkou?

Je nám líto, ale v současné době nenabízíme možnost zasílání balíčků na dobírku.

Nabízíte velkoobchodní ceny nebo množstevní ceny?

Pokud plánujete nakoupit semena ve velkém množství nebo chcete udělat velkou velkoobchodní objednávku, kontaktujte nás prosím prostřednictvím formuláře na kontaktní stránce a uveďte podrobnosti o produktu/produktech a množství, o jaké máte zájem; zašleme vám další informace.

Mohu dostat voucher na slevu?

Společnost Royal Queen Seeds se vždy snaží nabízet u všech řad produktů ty nejlepší ceny.

Abyste ještě více ušetřili, nabízíme další možnosti, jako jsou například vouchery.

Jak získám voucher, skvělé úspory nebo zboží zdarma?

- Nejsnadnějším je zúčastnit se našich soutěží, které naleznete na www.royalqueenseeds.com nebo www.facebook.com/rqseeds

- Zařazením mezi oblíbené na našem Facebooku prostřednictvím ikony na www.royalqueenseeds.com. Automaticky se vytvoří voucher na slevu ve výši 5%. Pokud se voucher neobjeví, vypněte prosím všechny programy, které blokují reklamu, které můžete mít na vyhledávači a zkuste to znovu.

- Napište hodnocení produktu u jednoho z našich produktů, které jste si od nás koupili; získáte tím voucher na slevu.

Odeslání a doručení

Dodáváte do země, v které žiji?

Ačkoliv dodáváme po celém světě, mezi země, kam nemůžeme dodávat, patří: USA, Kanada, Norsko, Austrálie, Čína, Malajsie a další asijské země. Kompletní seznam zemí, kam dodáváme, je zde:

> Click here   

Pokud jste na seznamu nenašli zemi, ve které žijete, kontaktujte nás prosím prostřednictvím formuláře na naší kontaktní stránce. Rádi vám pomůžeme.

Kolik to stojí doručit do mé země?

Standardní zásilka je do všech zemi zdarma, ale za malý poplatek můžete tam, kde to je možné, zaplatit za lepší přepravu jako tajnou zásilku (Stealth Shipping) nebo UPS Track&Trace . Konkrétní poplatky pro vaši zemi se zobrazí, když se přihlásíte do oddílu platby u své objednávky.

Shipping Methods

Je zásilka diskrétní?

Děláme vše pro to, abychom mohli zajistit, že na balíčku nejsou žádné další identifikační údaje kromě vašeho jména a doručovací adresy. Balíčky jsou jednoduché, aby nepřitahovaly pozornost. Příklad jednoho typu balení, které používáme, vidíte na stránce informace o zásilce.

V žádném případě není obsah znázorněn zvenčí a uvnitř není žádná objednávka, na níž by bylo uvedeno, o jaké produkty se jedná.

Můžete se také podívat, jak tajná zásilka vypadá - najdete to na videu na stránce informace o zásilce

Co je tajná zásilka?

V případě tajné zásilky dodáme semena v originálním obalu, vloženém do pravého obalu na DVD, který je pro maximální bezpečnost neprodyšně uzavřen. Uvnitř není žádný propagační materiál, žádná faktura ani odkaz na RoyalQueenSeeds.com. Vaše objednaná semena (v původním balení) se ručně zabalí do dalšího listu, který vypadá jako by patřil k k běžnému DVD a je vložen do obalu. Vložené DVD není padělek - s objednávkou obdržíte náhodně vybraný komerční film. Obal je neprodyšně uzavřen pro maximální bezpečnost před zvídavýma očima.

Za tuto speciální zásilkovou službu účtujeme 5 euro.

Zasíláte na adresu poštovních přihrádek?

Abychom zajistili vaše soukromí a nabídli ty nejlepší služby, zasíláme produkty pouze na vaši soukromou adresu.

Dodáváte na poštovní úřady nebo do distribučních center?

Abychom zajistili vaše soukromí a nabídli ty nejlepší služby, zasíláme produkty pouze na vaši soukromou adresu.

Mohu svou zásilku sledovat?

Pokud si zvolíte zásilku prostřednictvím UPS, nabízíme možnost sledování zásilky. Avšak tato služba není dostupná pro všechny destinace. Je to služba navíc, kterou nabízíme, a proto je zpoplatněna. Doporučujeme zvolit tuto možnost, pokud chcete balíček sledovat a být informováni o doručení.

Pokud si tuto možnost nevyberete, bude vám objednávka zaslána prostřednictvím našeho běžného přepravce PostNL, což znamená, že nebudete moci zásilku sledovat. Objednávky v rámci Nizozemska jsou obvykle doručeny následující den, pokud byla objednávka učiněna před 14. hodinou. Dodání v rámci zemí EU obvykle trvá až 5 pracovních dnů a dodání do zemí mimo EU může trvat až dva týdny a v některých případech i déle.

Pokud jste zásilku nedostali v předpokládaném čase, kontaktujte prosím naši službu pro zákazníky pomocí kontaktního formuláře.

Kterou přepravní společnost využíváte?

Všechny balíčky poslané jako tajná zásilka nebo standardní zásilka se posílají prostřednictvím národní poštovní služby PostNL. Při standardní zásilce se balíčky předají, jakmile se dostanou na holandské hranice, nebo přiletí letadlem, další místní poště. Takto to probíhá až do okamžiku, kdy se balíček dostane na konečnou adresu.

Balíčky zaslané prostřednictvím UPS Track&Trace jsou zaslány přes vlastní distribuční síď společnosti UPS a proto jsou doručeny dříve než balíčky, zaslané jinou službou. U balíčků zaslaných prostřednictvím UPS je možné sledování pomocí kódu, který je vám zaslán e-mailem. Za tuto službu a za naši tajnou zásilku vybíváme dodatečný poplatek.

Bude mou zásilku kontrolovat celní úřad?

Většinu balíčků může kontrolovat váš národní celní úřad, nezávisle na tom, který způsob dopravy zvolíte. Nezapomeňte prosím, že ačkoliv zasíláme do vaší země, nemůžeme poskytovat žádné informace o právním statusu našich výrobků ve vaší zemi. Vzhledem k počtu zemí, do kterých zasíláme, není možné sledovat, co je v které zemi legální.

Je zcela na vaší zodpovědnosti prostudovat si místní zákony a předpisy dříve než si u nás zboží objednáte. Bohužel nemůžeme nést žádnou zodpovědnost, pokud váš balíček zadrží nebo pozastaví celní úřady.

Kdy bude objednávka odeslána?

Většina objednávek je odeslána do 24 hodin po obdržení platby, Odesíláme od pondělí do pátku kromě dnů, kdy je v státní svátek.

Pozdržení objednávky může znamenat, že zboží není na skladě nebo že není v pořádku adresa, kterou jste nám poskytli. V takovém případě od nás obdržíte e-mail s dalšími informacemi."

When will I receive my order?

Most deliveries take between 3 and 5 working days. However, you should allow up to fifteen business days for your parcel to be delivered.

More shipping info

Mohu přesměrovat svou objednávku na jinou adresu?

Při zadávání objednávky je třeba zadat adresu a díky rychlosti, jakou odesíláme balíčky, je nepravděpodobné, že byste mohli objednávku přesměrovat. Jakmile jednou balíček opustí sklad, nemáme možnost jej ovlivnit.

Výjimkou je zasílání prostřednictvím společnosti UPS, která dokáže kontaktovat svou vlastní distribuční síť a může balíček přesměrovat na jinou adresu. Pokud je přesměrování balíčku zpoplatněno, zaplatíte tento poplatek vy.

Pokud při objednávce uvedete nesprávné údaje při objednávce, (včetně a bez omezení na: jméno, adresu, poštovní směrovací číslo) neodpovídáme za žádné dodatečné náklady nebo za nedoručení balíčku.

Musím přijatou zásilku podepsat?

Pouze zásilky posílané prostřednictví UPS je třeba podepsat. Balíčky zasílané standardní poštou nebo jako tajné zásilky nevyžadují váš podpis; tam, kde je to možné, je dostanete do schránky. Pokud nikdo není doma a balíček nelze vhodit do schránky, bude uložen na místní poště, kde si jej vyzvednete.

Zaměstnanci přepravní společnosti se pokusí balíček doručit opakovaně. Zaměstnanci standardní přepravní služby zkusí doručit balíček jednou, potom vám jej uloží na místní poště. Budete informování o tom, že máte balíček uložený. Poté máte omezenou dobu pro vyzvednutí balíčku. Pokud si jej včas nevyzvednete, bude nám zaslán zpět.

V takovém případě vás budeme informovat, jakmile balíček obdržíme zpět do skladu.

Co když svou objednávku neobdržím?

Objednávky zasílané v rámci Nizozemska jsou obvykle doručeny následující den, pokud jste podali objednávku do 14 hodin. Dodávky v rámci EU obvykle trvá 5 pracovních enů a mimo EU může dodání trvat až dva týdny a v některých případech i déle. Den odeslání považujte za nultý den a nezapomeňte, že sobota a neděle nejsoupracovní dny, takže je nepočítejte.

Pokud jste zásilku nedostali v předpokládaném čase, kontaktujte prosím naši službu pro zákazníky pomocí kontaktního formuláře.

Ochrana soukromí a zabezpečení

Je zásilka diskrétní?

Děláme vše pro to, abychom zajistili, že balíčky neobsahují žádné další informace kromě vašeho jména a doručovací adresy. Balíčky jsou obyčejné, aby nepřitahovaly pozornost. Příklad toho, jak vypadá jeden z našich balíčků, naleznete na stránce informace o přepravě.

V žádném případě není obsah zobrazen zvenčí a uvnitř není žádná objednávka, na níž by bylo uvedeno, o jaké produkty se jedná.

Můžete se také podívat, jak vypadá utajená zásilka; najdete ji na videu na stránce informace o přepravě.

Proč potřebujete mé osobní informace?

Uchováváme vaše osobní informace, abychom mohli jednoduše zasílat produkty a být s vámi v kontaktu pokud jde o vaše objednávky. Informace o vás nevyužíváme k žádným dalším účelům.

Kdo může nahlédnout do mých osobních informací?

Vaše osobní informace jsou důvěrné a nikdy je nesvěříme nikomu, kdo nepracuje pro společnost Royal Queen Seeds.

Vaše osobní informace využívají pouze zaměstnanci společnosti Royal Queen Seeds při zpracovávání vaší objednávky nebo při komunikaci s vámi.

Pokud si přejete zrušit svůj účet, kontaktujte prosím službu pro zákazníky; pomohou vám s tím.

Informace o produktu

Jak nechám semena vyklíčit?

Společně s několika odborníky, které máme v týmu, důvěřujeme kvalitě našich produktů a domníváme se, že všichni zákazníci společnosti Royal Queen Seeds dostanou ve své objednávce kvalitní produkt. Protože ne všichni jsou obeznámeni s pěstováním konopných semen, sestavili jsme základní informace, tipy a triky, abychom usnadnili nezkušeným pěstitelům, aby získali ze sklizně co nejvíce:

- Klíčení (část 1)

- Klíčení (část 2)

- Uchování

Nabízíme také nástroj určený ke snadnému klíčení (Easy Start), který vám pomůže maximalizovat klíčivost bez jakéhokoliv úsilí: Easy Start

Pokud máte jakékoliv další dotazy, neváhejte a zeptejte se. Náš tým služeb zákazníkům vám velmi rád pomůže.

Obal

Royal Queen Seeds balení pro Americký trh je trochu jiné, ale zároveň stejně "originální" jako pro Evropský trh.

Některé země mají specifické požadavky pro balení cenných produktů jako jsou například výborná konopná semínka od Royal Queen Seeds. To je důvod proč může balení pro mimoevropské zákazníky vypadat trošičku jinak. Navzdory několika drobným změnám ve vzhledu balení kvůli potřebám regulace a produkce naše balení pro Americký trh je stejně "originální" jako pro Evropský trh.

Royal Queen Seeds packaging

Můj účet

How can I create my RQS account?

Very easily and quick! Just click on Your account on top of our website and then select “Register” and follow the instructions. Your account will be ready in less than 2 minutes.

Mohu aktualizovat e-mailovou adresu?

Aktualizaci e-mailové adresy je možno provést prostřednictvím odkazu ""osobní informace"" v oddílu Můj účet.

Veškerá komunikace bude zasílána na e-mailovou adresu, uvedenou u účtu.

Vrací

Vrátíte mi peníze?

Usilujeme o to, abychom svým zákazníkům nabízeli ty nejlepší výrobky a služby. V případě, že s výrobky nejste spokojení, budeme se snažit s vámi spolupracovat a najít vhodnou alternativu nebo nabídnout kompenzaci.

Vrácení peněz je možné u výrobků, které jsou neotevřené a nepoškozené. Jakmile je odsouhlaseno vrácení, vraťe zboží, abychom jej mohli zkontrolovat. Pokud jej obdržíme v dobrém stavu, provedeme výměnu, připíšeme vám částku k dobru nebo vám vrátíme peníze. Náklady na poštovné není možno refundovat, pokud jsme neuvedli jinak.

Pokud obdržíte produkt, který byl poškozen během přepravy, kontaktujte nás prosím do týdne od přijetí balíčku. Zdvořile vás žádáme, abyste produkt vyfotografovali a poslali nám fotografii prostřednictvím formuláře na naší kontaktní stránce. Uveďte prosím své jméno a číslo objednávky, abychom mohli reklamaci rychle vyřídit. Nic nevracejte bez našeho předchozího souhlasu.

Jak nahlásím, že něco chybí?

Pokud ve vaší objednávce některá položka chybí, kontaktujte nás prosím během jednoho týdne po obdržení balíčku. Zdvořile vás žádáme, abyste balíček a jeho obsah vyfotografovali a snímek nám poslali prostřednictvím formuláře na naší kontaktní stránce. Uveďte prosím své jméno a číslo objednávky; na vaši reklamaci tak budeme moci rychle zareagovat.

Nic prosím nevracejte bez našeho předchozího schválení.

Co mám dělat, když dojde k poškození během přepravy?

Pokud obdržíte produkt, který byl poškozen během přepravy, kontaktujte nás prosím do týdne od přijetí balíčku. Zdvořile vás žádáme, abyste produkt vyfotografovali a poslali nám fotografii prostřednictvím formuláře na naší kontaktní stránce. Uveďte prosím své jméno a číslo objednávky, abychom mohli reklamaci rychle vyřídit. Nic nevracejte bez našeho předchozího souhlasu.

Kontakt

Jak vás mohu kontaktovat?

Tým společnosti Royal Queen seeds je školen v prastarém umění kouřových signálů, avšak myslíme si, že bude rychlejší, když budete kontaktovat náš tým služeb zákazníkům prostřednictvím kontaktního formuláře.

Kdy mohu očekávat odpověď?

Snažíme se odpovídat na všechny otázky co nejrychleji. Nezapomeňte prosím, že na otázky můžeme odpovídat pouze od pondělí do pátku během pracovních hodin.

Pokud nedostanete odpověď do pěti pracovních dnů, zkontrolujte prosím nejprve složku se spamem a potom nás znovu kontaktujte, opět použijte kontaktní formulář, vložte svou zprávu a datum a čas své předchozí zprávy.

Může trvat o něco déle, než dostanete odpověď na otázky položené po 16:20 hod.

O RQS

Royal Queen Seeds patří mezi špičkové, rychle se rozvíjející pěstitele konopných semínek v Evropě. Doufáme, že v rozmezí několika let si vybudujeme přední pozici na trhu v celosvětovém měřítku. Po řadě let zkušeností s pěstováním konopných semínek v Nizozemsku jsme se rozhodli uvést na trh novou řadu semínek pod názvem Royal Queen Seeds.

Royal Queen Seeds je schopna dodávat kvalitní feminizovaná, samonakvétací semínka a semínka pro léčivé účely za dobrou cenu. Tato nová řada produktů rozhodně nevznikla náhodou, naopak se jedná o výsledek více než dvaceti let zkušeností v pěstitelském sektoru. Naše semínka v průběhu let získala řadu ocenění, mezi nimiž lze jmenovat známý Highlife Cup a High Times Cannabis Cup. Usoudili jsme, že nadešel čas, abychom se o naše schopnosti v oblasti pěstování konopných semínek podělili se začátečníky i odborníky.

SNORKEL SPAIN SLU
Carretera Vella 139
08470 Sant Celoni
Barcelona
[email protected]
t +34 93 737 98 46
VAT: ESB-65812810
CoC Number: B-65812810
 


Některé výhody semínek RQS:

-    Všechna semínka jsou důkladně testována, aby byla zaručena jejich genetická čistota.
-    Všechna konopná semínka se sbírají ručně.
-    Uchováváme pouze silné kvality jako Haze nebo bílé druhy.
-    Veškerá semínka se získávají přímo z organických mateřských rostlin.
-    Naše semínka jsou denně testována, aby byla zaručena jejich „síla klíčení“.
-    Naše konopná semínka jsou vakuově balena.
-    Semínka se balí do vysoce odolných obalů.

Vždy děláme vše proto, abychom získali vynikající finální výsledek. Můžeme Vám nabídnout dobrý výnos, příjemnou příchuť a skvělou metodu vývoje druhů. Finální výsledek samozřejmě závisí také na zkušenostech pěstitele a na použitých metodách.
Pokud budete potřebovat další vysvětlení nebo budete mít nějaké poznámky, můžete nás kontaktovat telefonicky nebo emailem. Tým Royal Queen Seeds je Vám k dispozici.
S přáním všeho dobrého,

Tým Royal Queen Seeds.

Royal Queen Seeds Spain

 

 

Odeslat zprávu