VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY NÁKUPU

Tento dokument stanoví všeobecné obchodní podmínky smluvního vztahu mezi společností SNORKEL SPAIN, SL (dále jen „ROYAL QUEEN SEEDS“) se sídlem Calle Vilar d'Abdelà, 5 (nave 1) CP: 08170 Montornès del Vallès, s NIF: B-65812810, a fyzické osoby (dále jen „ZÁKAZNÍK“), které vyjádří svůj záměr zakoupit produkty prostřednictvím žádosti podané na internetu prostřednictvím těchto webových stránek.

Tyto žádosti uživatelů představují zvláštní podmínky, s nimiž jsou spojeny tyto všeobecné obchodní podmínky a které musí ZÁKAZNÍK před zakoupením výrobku nutně telematicky přijmout. ZÁKAZNÍK je s těmito podmínkami obeznámen na těchto Webových stránkách, aby si je mohl přečíst, vytisknout, založit a přijmout. ZÁKAZNÍK má kdykoli přístup k těmto Všeobecným obchodním podmínkám prostřednictvím Internetové stránky.

  • Článek 1 - Definice

Na tyto Všeobecné obchodní podmínky se vztahují následující definice:

  • Společnost: Fyzická nebo právnická osoba, která nabízí produkty spotřebitelům na dálku.
  • Lhůta na promyšlení: Lhůta pro uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy.
  • Spotřebitel: Fyzická osoba, která nejedná jménem společnosti nebo z povolání a uzavírá se společností smlouvu na dálku.
  • Den: Kalendářní den.
  • Trvalý nosič: Jakýkoli nástroj, který umožňuje příjemci nebo společnosti uchovávat informace určené jim osobně způsobem přístupným pro budoucí použití po dobu odpovídající účelu těchto informací a který umožňuje nezměněnou reprodukci uložených informací.
  • Dlouhodobá transakce: Smlouva na dálku týkající se řady výrobků a služeb, u nichž závazek dodat a koupit trvá po určitou dobu.
  • Smlouva na dálku: Dohoda založená na organizovaném podnikovém systému prodeje výrobků a služeb na dálku, která zahrnuje uzavření dohody pomocí jednoho nebo více prostředků komunikace na dálku.
  • Komunikační prostředky na dálku: Prostředky, které lze použít k uzavření smlouvy, aniž by se spotřebitel a zástupce společnosti setkali na stejném místě a ve stejnou dobu.
  • Právo na odstoupení od smlouvy: Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku ve lhůtě na promyšlení.
  • Článek 2 - Předmět smlouvy

Těmito všeobecnými podmínkami se společnost ROYAL QUEEN SEEDS zavazuje dodat ZÁKAZNÍKOVI výrobky, které si objednal prostřednictvím webových stránek, za určitou cenu.

Zakoupením produktů dostupných na těchto webových stránkách ZÁKAZNÍK prohlašuje, že:

a) Je plnoletou osobou a je způsobilý k právním úkonům.

b) Přečetl si tyto Všeobecné smluvní podmínky, porozuměl jim a souhlasí s nimi.

  • Článek 3 - Změny všeobecných obchodních podmínek

Společnost ROYAL QUEEN SEEDS si vyhrazuje právo tyto Všeobecné smluvní podmínky kdykoli změnit, a to bez předchozího upozornění ZÁKAZNÍKA, který je v každém případě povinen se s nimi seznámit jako s podmínkou předchozího nákupu jakéhokoli produktu dostupného prostřednictvím těchto webových stránek. V každém případě se za platné a použitelné považují Všeobecné obchodní podmínky uvedené na Webových stránkách v okamžiku, kdy ZÁKAZNÍK získá příslušné produkty.

  • Článek 4 - Práva a povinnosti společnosti Royal Queen Seeds

4.1. Odpovědnost. Společnost ROYAL QUEEN SEEDS za žádných okolností nenese odpovědnost v souvislosti s:

4.1.1. Chyby, zpoždění přístupu ZÁKAZNÍKA při zadávání jeho údajů do objednávkového formuláře, zpoždění nebo nemožnost přijetí potvrzení objednávky příjemci nebo jakékoli anomálie, které mohou vzniknout, pokud jsou tyto události způsobeny problémy v internetové síti, nahodilými událostmi nebo vyšší mocí a jakoukoli jinou nepředvídatelnou událostí, která přesahuje dobrou víru společnosti. V každém případě se společnost ROYAL QUEEN SEEDS zavazuje vyřešit problémy, které mohou nastat, a nabídnout ZÁKAZNÍKOVI veškerou potřebnou podporu, aby bylo dosaženo rychlého a uspokojivého řešení incidentu.

4.1.2. Chyby nebo škody způsobené neefektivním používáním služby ze strany ZÁKAZNÍKA a ve špatné víře.

4.1.3. Nefunkčnost nebo problémy v e-mailové adrese nebo telefonním čísle, které ZÁKAZNÍK uvedl pro zaslání potvrzení objednávky.

4.1.4. Za jakýkoli druh škody, kterou může ZÁKAZNÍK nebo třetí osoby způsobit na webových stránkách.

4.1.5. Společnost ROYAL QUEEN SEEDS si vyhrazuje právo pozastavit přístup bez předchozího upozornění podle svého uvážení a definitivně nebo dočasně, dokud nebude zjištěna skutečná odpovědnost za případné škody. Stejně tak bude společnost ROYAL QUEEN SEEDS spolupracovat a oznamovat tyto incidenty příslušnému orgánu, jakmile bude mít spolehlivé poznatky o tom, že způsobená škoda představuje jakýkoli druh nezákonné činnosti.

  • Článek 5 - Nabídka

Pokud má nabídka omezený rozsah platnosti nebo jiné specifikace, bude to důrazně uvedeno.

Nabídka obsahuje úplný a přesný popis nabízených produktů a služeb. Popis je dostatečně podrobný, aby spotřebitel mohl výrobky/služby řádně posoudit. Obrázky použité společností jsou věrným zobrazením výrobků a služeb. Zjevné chyby a omyly nejsou pro společnost závazné.

Každá nabídka obsahuje dostatek informací, aby bylo spotřebiteli zřejmé, jaká práva a povinnosti jsou s nabídkou spojena, pokud ji spotřebitel přijme. To se týká zejména:

  • ceny včetně daní
  • případných nákladů na dodání
  • formy, v níž byla smlouva uzavřena, a potřebných podpisů
  • zda se uplatňuje právo na odstoupení od smlouvy
  • způsobu platby, dodání a plnění smlouvy
  • lhůty pro přijetí nabídky nebo lhůty, ve které musí společnost zajistit cenu
  • výše poplatku za komunikaci na dálku, pokud jsou náklady na použití komunikační technologie na dálku vypočteny na jiném základě než poplatek za běžnou komunikaci
  • zda se smlouva po uzavření archivuje, a pokud ano, jakým způsobem ji může spotřebitel získat zpět
  • jakým způsobem může spotřebitel před uzavřením smlouvy zkontrolovat a v případě potřeby také obnovit informace, které poskytl na základě smlouvy
  • případného dalšího jazykového znění smlouvy
  • kodexů chování, kterými je společnost vázána, a způsobu, jakým může spotřebitel získat přístup k těmto kodexům chování online
  • minimální doby trvání smlouvy uzavřené na dálku v případě dlouhodobé transakce
  • Článek 6 - Dohoda

Bez ohledu na ustanovení 5 končí smlouva v okamžiku, kdy spotřebitel přijme nabídku a splní podmínky.

Pokud spotřebitel přijme nabídku online, společnost neprodleně potvrdí e-mailem, že přijetí nabídky obdržela. Dokud společnost přijetí nabídky nepotvrdí, může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Pokud je smlouva uzavřena online, společnost přijme vhodná technická a organizační opatření k ochraně online přenosu dat a zajistí bezpečné webové prostředí. Pokud může spotřebitel platit elektronicky, společnost dodržuje nezbytná bezpečnostní opatření.

Společnost může v rámci právních předpisů oznámit nebo zkontrolovat, zda je spotřebitel schopen splnit platební povinnosti, a také zkontrolovat všechny důležité skutečnosti a faktory, které jsou nezbytné pro uzavření smlouvy na dálku. Pokud má společnost na základě šetření závažné důvody pro neuzavření smlouvy, je oprávněna objednávku/žádost odůvodnit a odmítnout, případně může vázat splnění nabídky na zvláštní podmínky.

Společnost musí spolu s výrobky nebo službami zaslat následující informace, a to v písemné podobě nebo v takové formě, aby si spotřebitel mohl údaje přístupným způsobem uložit na trvalý nosič:

  • adresu společnosti, na které může spotřebitel podat stížnost
  • podmínky a postup pro uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy a jasný údaj týkající se vyloučení práva na odstoupení od smlouvy
  • informace o zárukách a poprodejních službách
  • bod 4 odst. 3, pokud společnost tyto informace nezaslala již před uzavřením smlouvy
  • požadavky na ukončení smlouvy, pokud smlouva trvá jeden rok nebo déle, nebo pokud je uzavřena na dobu neurčitou

V případě dlouhodobé transakce se výše uvedené ustanovení vztahuje pouze na první dodávku.

  • Článek 7 - Právo na odstoupení od smlouvy a zrušení smlouvy

ZÁKAZNÍK má právo odstoupit od této smlouvy do 14 kalendářních dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne 14. kalendářní den poté, co jste vy nebo vámi určená třetí osoba, jiná než dopravce, získali zboží do hmotné držby.

Chcete-li uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, musíte nám oznámit: své jméno, úplnou adresu a, pokud je k dispozici, telefonní číslo, číslo faxu, e-mailovou adresu a své rozhodnutí odstoupit od smlouvy prostřednictvím jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného poštou, faxem nebo e-mailem).

Můžete použít níže uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není však povinný. Máte také možnost vyplnit a odeslat formulář pro odstoupení od smlouvy nebo jakékoli jiné jednoznačné prohlášení e-mailem na adresu [email protected]. Pokud se rozhodnete využít tohoto práva, budeme vás o přijetí odstoupení od smlouvy neprodleně informovat e-mailem. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když nám před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy sdělíte, že si přejete toto právo uplatnit.

Důsledky odstoupení od smlouvy:

V případě odstoupení od smlouvy vám vrátíme všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dopravu (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z toho, že jste si zvolili jiný způsob doručení než námi nabízený nejlevnější běžný způsob doručení), a to bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o vašem rozhodnutí odstoupit od této smlouvy. Tuto úhradu provedeme stejným platebním prostředkem, který jste použili při původní transakci, pokud jste výslovně neuvedli jinak; v žádném případě vám v důsledku úhrady nevzniknou žádné poplatky. Náhradu můžeme zadržet, dokud neobdržíme zboží zpět nebo dokud nepředložíte doklad o vrácení; podle toho, co nastane dříve.

Pokud jste obdrželi zboží na základě smlouvy, musíte nám zboží vrátit nebo doručit přímo nám nebo na adresu, kterou jste nám sdělili po zaslání e-mailu na adresu [email protected], a to bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy nám oznámíte své rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud zboží vrátíte před uplynutím této lhůty.

Standardní formulář pro odstoupení od smlouvy

(tento formulář musíte vyplnit a odeslat pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

  • Na adresu SNORKEL SPAIN, SL, Apartado de Correos 146, 08170 Montornés del Vallés (Barcelona), [email protected].
  • Tímto vás informuji, že odstupuji od kupní smlouvy na následující položku:
  • Objednáno dne/obdrženo dne
  • Jméno a uživatelské jméno zákazníka
  • Adresa a uživatelské jméno zákazníka
  • Podpis a uživatelské jméno zákazníka (pouze v případě, že je formulář zaslán v tištěné podobě)
  • Datum
  • Článek 8 - Náklady na odstoupení od smlouvy

Pokud spotřebitel uplatní právo na odstoupení od smlouvy, bude muset uhradit pouze náklady na zaslání výrobku zpět k nám.

Pokud spotřebitel provedl platbu, společnost mu tuto částku vrátí co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy nebo od zaslání zpět.

  • Článek 9 - Právo na vyloučení možnosti odstoupení od smlouvy

Společnost může vyloučit právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy v rozsahu stanoveném v bodech 2 a 3. Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy se uplatní pouze tehdy, pokud na to společnost zřetelně upozornila alespoň v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy.

Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy je možné pouze u následujících výrobků:

  • ty, které společnost určila podle specifikací spotřebitele
  • ty, které jsou zjevně osobní povahy
  • ty, které nelze vrátit vzhledem k jejich povaze
  • ty, které se mohou rychle rozpadnout nebo zestárnout
  • ty, jejichž cena podléhá výkyvům na finančním trhu, které společnost nemůže ovlivnit
  • jednotlivé noviny a časopisy
  • ty, u nichž nelze prokázat, že se jedná o originální produkt dodaný prostřednictvím www.royalqueenseeds.com.
  • Článek 10 - Ceny

Během doby platnosti uvedené v nabídce se ceny nabízených výrobků a služeb nezvyšují, s výjimkou změn cen v důsledku změn sazeb DPH.

Bez ohledu na ustanovení předchozího odstavce může společnost nabízet výrobky a služby s proměnlivými cenami, pokud tyto ceny podléhají výkyvům na finančním trhu, na který společnost nemá vliv.

  • Ustanovení 11 - Shoda a záruka

Společnost zaručuje, že výrobky a služby jsou v souladu se smlouvou, zajišťuje specifikace uvedené v nabídce, poskytuje přiměřené požadavky, spolehlivost a/nebo provozuschopnost a zaručuje právní a/nebo vládní předpisy platné v den vzniku. Je-li to dohodnuto, společnost rovněž zaručuje, že výrobek je vhodný pro jiné než běžné použití.

Záruka poskytnutá společností, výrobcem nebo dovozcem nemění práva a nároky, které může spotřebitel na základě smlouvy uplatnit vůči společnosti.

  • Článek 12 - Dodání a plnění

Společnost s maximální péčí dodržuje příjem a vyřizování objednávek výrobků a posuzování požadavků na služby.

Za místo dodání se považuje adresa, kterou spotřebitel sdělil společnosti.

S přihlédnutím k ustanovení bodu 4 Všeobecných obchodních podmínek vyřídí společnost přijaté objednávky co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů, pokud nebyla dohodnuta lhůta delší. Pokud se dodávka opozdí, nemůže být provedena nebo nemůže být provedena částečně, musí být spotřebitel informován nejpozději do 30 dnů od podání objednávky. V takovém případě má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez dalších nákladů a má nárok na náhradu škody.

V případě odstoupení od smlouvy podle předchozího odstavce vrátí společnost spotřebiteli zaplacenou částku co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.

Pokud se dodání objednaného výrobku jeví jako nemožné, společnost se vynasnaží poskytnout náhradní výrobek. O tom, že bude dodán náhradní výrobek, musí jasně a srozumitelně informovat alespoň před dodáním. V případě náhradních výrobků nelze právo na odstoupení od smlouvy odmítnout. Náklady na případné vrácení jdou na vrub společnosti.

Riziko poškození a/nebo ztráty výrobků nese společnost až do okamžiku doručení spotřebiteli nebo předem určenému a společnosti oznámenému zástupci, pokud není výslovně dohodnuto jinak. Pokud obdržíte poškozený výrobek, musíte to do tří dnů nahlásit e-mailem.

  • Článek 13 - Platby

Není-li dohodnuto jinak, musí být dlužné částky spotřebitelem uhrazeny do 7 dnů po vstupu do lhůty pro odstoupení od smlouvy uvedené v článku 6 odst. 1. V případě smlouvy o poskytnutí služby začíná lhůta na rozmyšlenou běžet poté, co spotřebitel obdrží potvrzení o uzavření smlouvy.

Při prodeji výrobků spotřebitelům by ve všeobecných obchodních podmínkách nikdy neměla být stanovena záloha vyšší než 50 %. Je-li stanovena záloha, nemůže spotřebitel uplatňovat žádná práva týkající se provedení příslušné objednávky nebo služby před provedením dohodnuté platby.

Spotřebitel má povinnost upozornit společnost na případné nepřesnosti v platebních údajích.

V případě, že spotřebitel tuto povinnost nesplní, má společnost s výhradou zákonných omezení právo účtovat přiměřené náklady, o kterých by byl spotřebitel předem informován.

  • Článek 14 - Reklamace

Společnost má dostatečně zveřejněný postup pro podávání stížností a vyřizuje stížnosti v souladu s tímto postupem.

Stížnosti na plnění smlouvy musí být společnosti podány vyčerpávajícím a jasným způsobem v přiměřené lhůtě poté, co spotřebitel zjistil nedostatky.

Na stížnosti podané společnosti musí být odpovězeno do 14 dnů ode dne jejich obdržení. Pokud je doba vyřízení stížnosti předvídatelně delší, společnost odpoví do 14 dnů s potvrzením o přijetí a uvede, kdy spotřebitel obdrží podrobnější odpověď.

Pokud by se stížnost nepodařilo vyřešit vzájemnou dohodou, jednalo by se o spor, který by se řešil prostřednictvím řešení sporů.

  • Článek 15 - Elektronické faktury

ZÁKAZNÍK výslovně souhlasí se zasíláním elektronických faktur v souvislosti s nákupy uskutečněnými na www.royalqueenseeds.com. Faktura bude zaslána na e-mailovou adresu, kterou ZÁKAZNÍK uvedl při registraci.

Pokud si ZÁKAZNÍK přeje obdržet fakturu v tištěné podobě, musí nás o tom informovat na následující e-mailové adrese: [email protected].

  • Článek 16 - Příslušná jurisdikce a rozhodné právo

Tyto všeobecné podmínky se řídí španělským právem. Při určování místa plnění transakce, na kterou se vztahují tyto všeobecné podmínky, se použijí ustanovení článku 29 zákona 34/2002 ze dne 11. července 2002 o internetových službách a službách elektronického obchodu. V případě, že ZÁKAZNÍK není považován za spotřebitele, podléhají veškeré spory související s výkladem nebo plněním těchto Všeobecných obchodních podmínek jurisdikci soudů města Granollers.

  • Článek 17 - Alternativní postup pro řešení sporů online

Aniž je dotčen výše uvedený článek, Evropská komise poskytuje platformu pro online řešení sporů, která je k dispozici na následujícím odkazu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. ZÁKAZNÍCI, kteří jsou považováni za spotřebitele, mohou podávat své stížnosti prostřednictvím platformy pro řešení sporů online.

  • Článek 18 - Dodatečná a odchylná ustanovení

Ustanovení doplňující nebo odchylná od Všeobecných obchodních podmínek nesmí být v neprospěch spotřebitele a musí být zaznamenána písemně tak, aby je spotřebitel mohl uložit přístupným způsobem na trvalém nosiči.

VŠEOBECNÉ UPOZORNĚNÍ

Držení a dodávání semen konopí a jejich pěstování pro vlastní potřebu na území Španělska není ve Španělsku trestným činem.

PROHLÁŠENÍ

Semena jsou prodávána pouze jako vzorky za účelem zpřístupnění různých poddruhů genetikům a jsou určena pouze pro dospělé osoby (starší 18 let). Tato semena jsou prodávána pouze pod podmínkou, že nebudou použita v rozporu s platnými zákony dané země. Není zde žádný záměr propagovat, podporovat nebo jakkoli iniciovat další výrobu, držení nebo užívání nelegálních látek.

Žádný z produktů na našich webových stránkách, včetně produktů CBD, není určen k diagnostice, léčbě nebo vyléčení jakékoli nemoci.

Další informace o online nakupování, cenách a platbách, dopravě a doručování, ochraně osobních údajů a bezpečnosti a informace o produktech naleznete v našich často kladených dotazech.

UPOZORNĚNÍ

Semena konopí nepodléhají mezinárodnímu monitorování, protože jsou vyňata z ustanovení Jednotné úmluvy o omamných látkách z roku 1961.

Pěstování konopí pro vlastní potřebu není ve Španělsku trestným činem.

Reklama na prodej semen konopí, jakož i materiálů a nástrojů pro jejich pěstování, není ve Španělsku trestným činem. Pěstování konopí na veřejně viditelných místech může být sankcionováno podle článku 36.18 organického zákona 4/2015 ze dne 30. března 2015 o ochraně veřejného pořádku.

Semena konopí lze volně distribuovat v rámci Evropské unie na základě zásady vzájemného uznávání. V některých zemích však nelze semena konopí pěstovat pro osobní potřebu a musí být uchovávána jako sbírkové předměty pro genofond. V některých případech je možné získat povolení k jejich pěstování pro lékařské účely.

Dovoz do třetích zemí může být zakázán nebo omezen. Společnost Royal Queen Seeds nikdy nedovolí distribuci svých semen do zemí, kde je prodej konopných semen nezákonný.

Doporučujeme proto, abyste si ověřili zákony platné ve vaší zemi. Nemáme v úmyslu porušovat zákony žádné země dodáváním konopných semen.

Každý, kdo si zakoupí naše konopná semena, nese odpovědnost za jejich použití. Společnost Royal Queen Seeds odmítá veškerou odpovědnost týkající se této problematiky.

Všechny popisy a obrázky na webových stránkách společnosti Royal Queen Seeds pocházejí z Nizozemska. Popisují účinky, které mohou určité látky vykazovat při konzumaci. V žádném případě je nelze chápat jako vhodné ke konzumaci. Tyto obrázky a popisy mají pouze informativní charakter. Kupující produktu Royal Queen Seeds přebírá plnou odpovědnost v případě konzumace těchto látek, ať už bude výsledek jakýkoli.

Je vám 18 nebo více let?

Obsah na RoyalQueenSeeds.com je vhodný pouze pro dospělé a neměli by jej prohlížet osoby mladší 18 let.

Ujistěte se, že jste obeznámeni s daným zákonem ve vaší zemi.

Kliknutím na VSTOUPIT potvrzujete,
že vám je
18 a nebo více let.