Nastavení cookies

Žádáme o vaše povolení k použití vašich údajů z důvodů uvedených níže:

Funkční cookies

Funkční soubory cookie pomáhají našemu webu optimálně fungovat a umožňují nám personalizovat určité funkce.

Preferenční soubory cookie

Preferenční soubory cookie nám umožňují zapamatovat si informace, které ovlivňují vzhled našich webových stránek, včetně vašeho preferovaného jazyka podle vašeho regionu.

Analytické cookies

Analytické soubory cookie nám poskytují informace o návštěvnosti webových stránek a chování zákazníků, včetně toho, kolik lidí navštíví naše stránky, jak dlouho je prohlížejí a které části našich stránek navštěvují.

Co jsou cookies?

Cookies jsou malé kousky dat z konkrétní webové stránky, které se ukládají do počítače uživatele, když surfuje na internetu. Soubory cookie mají několik různých funkcí. Některé z nich sledují aktivitu prohlížeče, která společnostem umožňuje doručovat cílené reklamy. Jiné soubory cookie slouží k zapamatování přihlašovacích údajů uživatele na různé webové stránky, aby se přeskakování na sociální média nebo jiné stránky stalo plynulejším procesem. Protože každý soubor cookie má své vlastní jedinečné ID, tyto údaje umožňují vlastníkům webových stránek měřit jedinečný provoz přicházející na jejich stránky.

Proč používáme soubory cookie?

Soubory cookie se hodí, když navštívíte naše webové stránky. Zajišťují, že zůstanete přihlášeni, že můžete bezpečně nakupovat a že položky, které přidáte do košíku, tam zůstanou, než dokončíte nákup. Ale cookies pomáhají i nám. Údaje, které poskytují, nám umožňují vylepšovat naše webové stránky a umožňují nám ukazovat vám cílené reklamy, které jsou kompatibilní s vašimi zájmy.

Jaké cookies na našem webu používáme?

Funkční cookies

Funkční soubory cookie pomáhají našemu webu optimálně fungovat a umožňují nám personalizovat určité funkce.

Preferenční soubory cookie

Preferenční soubory cookie nám umožňují zapamatovat si informace, které ovlivňují vzhled našich webových stránek, včetně vašeho preferovaného jazyka podle vašeho regionu.

Analytické cookies

Analytické soubory cookie nám poskytují informace o návštěvnosti webových stránek a chování zákazníků, včetně toho, kolik lidí navštíví naše stránky, jak dlouho je prohlížejí a které části našich stránek navštěvují.

Jak mohu zakázat nebo odstranit soubory cookie?

Nejste fanouškem cookies? Bez obav. Můžete je zakázat (s výjimkou nezbytných souborů cookie) v nastavení prohlížeče. Blokování souborů cookie však může ovlivnit váš zážitek z prohlížení a zabránit vám ve využívání všech technických funkcí našich stránek.

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Abychom zajistili bezpečné online prostředí a zaručili odpovídající ochranu údajů, přísně dodržujeme všechny zákonné požadavky. V tomto prohlášení o ochraně osobních údajů uvádíme informace o tom, jak a za jakým účelem jsou údaje shromažďovány, o bezpečnostních opatřeních, době uchovávání a kontaktních údajích.


NÁZEV SPOLEČNOSTI: SNORKEL SPAIN, SL (dále jen ROYAL QUEEN SEEDS)

C/ Vilar d'Abdelà, 5 (nave 1) CP: 08170 de Montornès del Vallès

+34 937 379 846

[email protected]


Tyto zásady ochrany osobních údajů stanoví podmínky, za kterých budeme ve společnosti ROYAL QUEEN SEEDS nakládat s osobními údaji; to zahrnuje veškeré osobní údaje shromážděné prostřednictvím našich webových stránek https://www.royalqueenseeds.com/, jakož i veškeré další údaje, které zpracováváme v rámci naší obchodní činnosti.

Společnost ROYAL QUEEN SEEDS shromažďuje následující osobní údaje pro účely uvedené níže:

ODDÍL 1 - OSOBNÍ ÚDAJE, KTERÉ SHROMAŽĎUJEME

1.1 Nákupy na účet

Nákupy na účet lze provádět pouze v případě, že vlastníte osobní účet. Když si vytvoříte účet nebo něco zakoupíte v našem obchodě, v rámci procesu nákupu a prodeje shromažďujeme následující osobní údaje, které nám poskytnete:

  • Jméno a příjmení
  • Adresa bydliště a fakturační adresa
  • Telefonní číslo
  • Pohlaví
  • IP adresa
  • E-mailová adresa
  • Datum narození

Tyto informace jsou nutné pro doručení. Kromě toho při prohlížení našeho obchodu automaticky získáváme adresu internetového protokolu (IP) vašeho počítače. Na základě těchto informací můžeme optimalizovat váš online zážitek a zároveň chránit naše online prostředí.

Účel shromažďování údajů

Údaje související s účtem shromažďujeme a ukládáme pro následující účely:

(a) abychom mohli plnit závazky vyplývající ze smluv mezi vámi a námi a abychom vám mohli poskytovat informace, produkty a služby, které od nás můžete požadovat;

(b) abychom mohli zřídit váš účet a vaše objednávky, spravovat je a komunikovat s vámi;

(c) provádění průzkumu a analýzy trhu;

(d) k potvrzení vašeho věku a totožnosti a k odhalování a prevenci podvodů.

1.2 Zpravodaje

S vaším výslovným souhlasem vám můžeme zasílat informační bulletiny o našem obchodě, nových produktech a dalších aktualizacích. Newslettery zasíláme na základě vašeho výslovného souhlasu. V případě, že si zakoupíte produkt, a v souladu s platnými předpisy vám můžeme zasílat obchodní sdělení v souladu s oprávněným zájmem naší společnosti, a to vždy o produktech nebo službách podobných těm, které jste si zakoupili nebo sjednali. V každém případě můžete uplatnit své právo na námitku prostřednictvím kanálů oznámených v těchto Zásadách ochrany osobních údajů. V souvislosti s newsletterem jsou shromažďovány následující informace:

  • Jméno a příjmení
  • Pohlaví

K zasílání newsletteru nepotřebujeme znát pohlaví osoby (minimalizace údajů: podle zákona musíme požadovat údaje, které jsou nezbytně nutné k poskytnutí služby, a v tomto případě není znalost pohlaví k zasílání newsletteru nutná).

  • E-mailová adresa

Účel shromažďování údajů

Shromážděné údaje slouží k:

(a) personalizaci našich e-mailů, včetně vašeho jména a pohlaví;

(b) poskytování obsahu specifického pro pohlaví.

Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat pomocí odkazu uvedeného v newsletteru nebo pomocí kontaktních údajů uvedených v části 2.

1.3 Zákaznický servis a kontaktní formulář

Za účelem poskytnutí odpovídající podpory mají pracovníci našeho zákaznického servisu přístup k informacím souvisejícím s účtem. V důsledku toho bude jejich podpora vysoce efektivní a přátelská. Údaje uvedené v našem kontaktním formuláři jsou využívány naším poskytovatelem CRM, společností SuperOffice. Vaše údaje použijeme pouze k odpovědi na vaši zprávu.

ODDÍL 2 - OPRÁVNĚNÝ ZÁJEM

Pokud jste si zakoupili některý z našich produktů, vezměte prosím na vědomí, že vaše osobní údaje můžeme zpracovávat pro propagační účely, a to na základě oprávněného zájmu společnosti Royal Queen Seeds pouze za účelem nabízení produktů nebo služeb naší společnosti a o produktech nebo službách podobných těm, které jste si zakoupili. Své právo odhlásit se ze zasílání budoucích zpráv můžete uplatnit způsobem uvedeným v těchto Zásadách ochrany osobních údajů nebo prostřednictvím jakéhokoli oznámení, které obdržíte.

2.1 How do you withdraw consent?

If you change your mind, you can withdraw your consent for us to contact you for the purpose of collecting, using, or disclosing your data at any time by reaching out to us at: [email protected].

ODDÍL 3 - ZVEŘEJŇOVÁNÍ INFORMACÍ

Vaše osobní údaje můžeme zveřejnit, pokud nám to ukládá zákon nebo pokud porušíte naše podmínky poskytování služeb..

ODDÍL 4 - JAK DLOUHO VAŠE ÚDAJE UCHOVÁVÁME?

Ve společnosti Royal Queen Seeds nebudeme vaše údaje uchovávat déle, než je nezbytné pro účely popsané v těchto Zásadách. Pro různé typy údajů platí různé doby uchovávání, nicméně nejdelší doba, po kterou budeme obvykle uchovávat jakékoli osobní údaje, je 10 let.

4.1 Informace o účtu

Údaje týkající se účtu zůstávají relevantní po dobu, kdy je spotřebitel držitelem účtu. Údaje tedy zůstávají zdokumentovány po dobu existence účtu. Pokud naši zákazníci účet vymažou, budou související údaje vymazány v přiměřené lhůtě. Žádosti týkající se kontroly nebo opravy uložených osobních údajů nebo výmazu účtu lze zasílat na adresu [email protected].

4.2 Zpravodaje

V případě, že nám udělíte souhlas s tím, abychom vás informovali o našich produktech nebo službách, budeme vaše údaje uchovávat, dokud nevyjádříte přání, že od nás již nechcete dostávat žádná další sdělení. Pravidelně (každý měsíc) však provádíme kontrolu aktuálnosti. Registrované zákazníky (a jejich osobní údaje) vymažeme vždy, když zákazníci na naši žádost neodpoví. Kromě toho má naše rozesílání newsletterů funkci pro odhlášení. Spotřebitelé mohou svůj souhlas odvolat pomocí této funkce opt-out.

SECTION 5 – COOKIES

Cookies are small information files that notify your computer of previous interactions with our website. These cookies are stored on your hard drive, not on our website. Essentially, when you use our website, your computer displays its cookies to us, informing our site that you have visited before. This allows our website to function more quickly and remember aspects related to your previous visits (such as your username), making your experience more convenient. At Royal Queen Seeds, we use two types of cookies: functional and analytical.

5.1 Functional Cookies

Functional cookies are used to enhance your online experience. Among other things, these cookies track what is added to your shopping cart. The use of these cookies does not require prior authorization.

5.2 Analytical Cookies

Analytical cookies are used for research and market analysis. The data collected with these analytical cookies is anonymous, making it unusable for third parties. The use of these cookies does not require prior authorization.

ODDÍL 5 - SLUŽBY TŘETÍCH STRAN

Služby třetích stran jsou nutné k provádění transakcí a poskytování našich služeb. Poskytovatelé třetích stran, které využíváme, obecně shromažďují, používají a zveřejňují vaše údaje pouze v rozsahu nezbytném k tomu, aby mohli provádět služby, které nám poskytují.

Někteří poskytovatelé služeb třetích stran, jako jsou platební brány a další zpracovatelé platebních transakcí, však mají své vlastní zásady ochrany osobních údajů týkající se informací, které jim musíme poskytnout pro vaše transakce.

Doporučujeme vám, abyste si přečetli zásady ochrany osobních údajů těchto poskytovatelů, abyste pochopili, jak budou tito poskytovatelé nakládat s vašimi osobními údaji.

Zejména někteří dodavatelé mohou sídlit nebo mít zařízení umístěná v jiné jurisdikci, než je ta vaše nebo naše. Pokud se tedy rozhodnete provést transakci zahrnující služby třetí strany, mohou vaše údaje podléhat zákonům jurisdikce, ve které se tento poskytovatel služeb nebo jeho zařízení nachází.

Jakmile opustíte naše webové stránky nebo budete přesměrováni na webové stránky nebo aplikaci třetí strany, nebudou se na vás již vztahovat tyto Zásady ochrany osobních údajů ani Podmínky poskytování služeb našich webových stránek.

Služba webové analýzy (anonymní údaje)

Na těchto webových stránkách jsme integrovali prvek webové analytické služby (s funkcí anonymizace). Webovou analytiku lze definovat jako shromažďování, zpracování a analýzu údajů o chování návštěvníků webových stránek. Analytická služba shromažďuje mimo jiné údaje o tom, ze které webové stránky osoba přišla (tzv. referrer), které podstránky navštívila nebo jak často a jak dlouho danou podstránku navštěvovala. Webová analytika se používá především pro optimalizaci webových stránek a pro analýzu nákladů a přínosů internetové reklamy.

Kurýrní služba

K realizaci dodávek využíváme kurýrní službu. Tato kurýrní služba provádí doručení mezi naší společností a domovem spotřebitele. K dokončení této logistiky potřebuje společnost přístup ke jménu a údajům o adrese spotřebitele.

Poštovní služba

Společnost Royal Queen Seeds využívá k rozesílání svého newsletteru poskytovatele poštovních služeb, který je třetí stranou. Tento poskytovatel má přístup k omezeným informacím o účtu souvisejícím s udělením souhlasu (např. e-mailová adresa).

Marketingové služby

Společnost Royal Queen Seeds využívá podpory společnosti, která se specializuje na marketingové a komunikační aktivity. Jejich přístup k osobním údajům je velmi omezený a většinou anonymní.

Platební služby

Ve společnosti Royal Queen Seeds využíváme externí platební služby pro zpracování našich transakcí (např. platby kreditní kartou).

ODDÍL 6 - BEZPEČNOST

Abychom ochránili vaše osobní údaje, přijímáme přiměřená opatření a dodržujeme osvědčené postupy v oboru, abychom zajistili, že nedojde k jejich nevhodné ztrátě, zneužití, přístupu k nim, vyzrazení, změně nebo zničení.

Pokud nám poskytnete údaje o své kreditní kartě, jsou tyto údaje šifrovány pomocí technologie Secure Socket Layer (SSL) a ukládány pomocí šifrování AES-256. Ačkoli žádný způsob přenosu přes internet nebo elektronického ukládání není stoprocentně bezpečný, dodržujeme všechny požadavky PCI-DSS a uplatňujeme další obecně přijímané průmyslové standardy. Informace související s účtem jsou chráněny metodou hashování. Tato metoda transformuje informace do generovaného hashe. Díky tomu jsou důvěrné informace chráněny a jsou neviditelné i pro nás. Kromě toho jsou naše databáze výjimečně chráněny proti neoprávněnému přístupu. Například přístup do databáze je možný a povolený pouze přes schválené IP adresy (např. z centrály Royal Queen Seeds). Jiné pokusy a adresy jsou vždy odmítány.

Údaje jsou navíc v maximální možné míře anonymizovány, takže je nelze přímo spojit s konkrétním spotřebitelem. Díky těmto údajům však můžeme provádět průzkum trhu a analýzy. Kromě toho jsou dotčené třetí strany (např. poštovní služba) před naší spoluprací prověřeny, splňují požadavky GDPR z EU a obdrží souhlas se zpracováním. V rámci společnosti Royal Queen Seeds jsou zaměstnancům přidělena různá přístupová oprávnění. Specifické oprávnění poskytuje přístup pouze k informacím, které jsou nezbytně nutné k provedení úkolu. Digitální bezpečnostní opatření podléhají změnám a musí splňovat vysoké požadavky, aby byla zajištěna bezpečnost online zákazníků. Proto je ve společnosti Royal Queen Seeds jmenován bezpečnostní pracovník. Součástí jeho funkce je pravidelné ověřování a zlepšování bezpečnostních opatření (v případě potřeby).

ODDÍL 7 - ZMĚNY TĚCHTO ZÁSAD OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Vyhrazujeme si právo tyto zásady ochrany osobních údajů kdykoli změnit, proto je pravidelně kontrolujte. Změny a upřesnění budou účinné okamžitě po jejich zveřejnění na webových stránkách. Pokud provedeme podstatné změny těchto zásad, upozorníme vás zde na jejich aktualizaci, abyste věděli, jaké informace shromažďujeme, jak je používáme a za jakých okolností je případně používáme a/nebo zveřejňujeme.

ODDÍL 8 - MÁTE PRÁVO NA:

  • Odvolat udělený souhlas;
  • Přístup k osobním údajům;
  • Opravit osobní údaje;
  • Vymazat osobní údaje;
  • Podat stížnost nebo žalobu na ochranu svých práv u Španělské agentury pro ochranu údajů;
  • Být informováni o jakémkoli bezpečnostním incidentu, který může mít vliv na vaše práva;
  • Omezení zpracování;
  • Přenositelnost.

Zákaznický servis - Kontaktujte nás

FAQ | Často kladené dotazy

Vyberte kategorii :

Objednání online

Jsou vaše produkty legální v mé zemi?

Nemůžeme poskytnout žádné informace o právním statusu našich produktů ve vaší zemi, protože počet zemí, kterým naše produkty dodáváme, nám znemožňuje sledovat, co je legální v jakých zemích. Před objednáním u nás je vaší vlastní odpovědností prověřit vaše místní zákony a předpisy, protože nemůžeme být zodpovědní za zastavení vaší zásilky celními orgány.

Jak mohu vytvořit objednávku?

  • Jednoduše procházejte a vyberte položky, které chcete zakoupit
  • Přidejte preferované položky do nákupního košíku pomocí tlačítka "Přidat do košíku", doplňte požadované množství produktu
  • Po dokončení výběru položek klikněte na tlačítko "K pokladně"
  • Poté postupujte podle pokynů na stránce plateb

Pokud již nemáte založený účet tak si jej budete muset vytvořit. Svůj účet si můžete vytvořit před platbou objednávky. Stačí, když kliknete na odkaz "zaregistrujte se zde".

Je stanovená minimální cena objednávky?

Ano. Aby byla objednávka zpracována, musí její miniální cena být alespoň 25 € (včetně DPH).

Můžu upravit již existující objednávku?

Vzhledem k rychlosti jakou jsou jednotlivé objednávky rozeslány, je velice nepravděpodobné, že stihnete svou objednávku upravit jakmile byla přijata platba. Snažíme se objednávky zpracovat co nejdříve po přijetí platby.

Pokud si přejete kontaktovat zákaznický servis ohledně objednávky, udělejte tak co nejrychleji po obdržení platby, abyste se vyhnuli zbytečným komplikacím. Uděláme vše v našich silách abychom objednávku přizpůsobili všem vašim požadavkům. Mějte však na paměti, že to není zaručené.

Můžu duplikovat předchozí objednávku?

Rozhodně můžete! Běžte do sekce historie objednávek ve vašem účtu a tam můžete zopakovat jakoukoliv předchozí objednávku, kterou jste kdy provedli. Stačí, když jednoduše stisknete tlačítko "znovu objednat", které se nachází vedle objednávky, kterou chcete znovu objednat. Po stisknutí tohoto tlačítka budete okamžitě převedeni k pokladně. V této části objednávky můžete i nadále přidat či odebrat nějaký produkt, či můžete rovnou zaplatit.

Jak zruším svou objednávku?

Zálěží na statusu objednávky. Jsou zde dva rozdílné způsoby jak zrušit objednávku. Záleží zda již byla odeslána či se stále připravuje. Objednávka se připravuje: kontaktujte nás přes kontaktní formulář, který naleznete níže - ujistěte se, že jste přihlášení a že vyberete správné číslo objednávky, kterou chcete zrušit. Objednávka je již odeslaná: není možné zrušit objednávku, která již byla odeslána. budete muset objednávku vrátit a zažádat o vrácení peněz. Klikněte na odkaz níže k zobrazení více informací.

Informace o vrácení objednávky

Platba

Jaké jméno se zobrazí v mém výpisu z kreditní karty / banky?

Jméno Royal Queen Seeds se neobjeví na žádnem výpusu z vaší kreditní karty nebo bankovního účtu. Všechny platby budou zobrazeny pod naší Obchodním Jménem:

Snorkel Spain

Jakým způsobem mohu zaplatit za svou objednávku?

Pro platbu na webshopu Royal Queen Seeds můžete použít několik způsobu a to sice:

  • Visa & Mastercard
  • Bankovním převodem
  • Bitcoiny

Instrukce k vámi zvolenému způsobu placení obdržíte jakmile si vyberete metodu při dokončování objednávky. Prosíme, abyste dodržovali tyto instrukce.

Jak zaplatit pomocí Platební Karty

Svou objednávku můžete zaplatit pomocí platební karty. Jednoduše zadejte číslo své karty, dobu platnosti a trojmístný ochranný kód, který je na zadní straně vaší karty (CCV). Zpracování plateb pomocí platební karty trvá 24h. Jakmile je platba potvrzena, začneme zpracovávat vaši objednávku.

Na vašem výpisu účtu bude platba pro/od: SLU

Uvědomte si prosím, že nemůžeme zpracovat platby pomocí předplacené platební karty.

Jak zaplatit pomocí bankovního převodu

Jakmile jste šťastní s výběrem našich produktů, běžte k pokladně a vyberte metodu Bankovní Převod a potvrďte svou objednávku. Jakmile jste potvrdili objednávku, na obrazovce uvidíte platební údaje RQS.

Prosíme ujistěte se, že jste jako variabilní symbol použili číslo vaší objednávky. Jinak se může stát, že nebudeme moci spojit vaši platbu s vaší objednávkou. Bankovní převody obvykle trvají 3 až 7 pracovních dní.

Jak zaplatit pomocí Bitcoin

Jedna z platebních metod je i platba pomocí Bitcoinů. Pokud si přejete použít tuto metodu, následujte informace v odkazu níže.

Platba Bitcoiny

Mohu zaplatit pomocí služby Paypal?

Momentálně nepřijímáme platby prostřednictvím vašeho účtu u Paypal. Smluvní podmínky služby Paypal znemožňují nákup produktů, které prodáváme v našem eshopu.

Můžete zaplatit pomocí platební karty, bankovním převodem,Bitcoiny, DialXS nebo Sofort Banking.

Mohu zaplatit šekem?

Bohužel. Platby jakýmkoliv šekem nejsou přijímany.

Mohu zaplatit peněžní poukázkou

Momentálně nejsme schopni přijmout platbu pomocí peněžní poukázky.

Mohu zaplatit na Dobírku?

Bohužel ne. Není možné zaplatit vaši objednávku na dobírku jelikož potřebujeme potvrzení o platbě před odesláním objednávky.

Mohu dostat slevový kupón?

Napište recenzi na naše produkty a obdržte 10% slevový kupón. Musíte být přihlášení na našich stránkách a zanechat recenzi na stránce produktu.

Vaše slevové kupóny budou ve složce Mé Kupóny na vašem RQS účtu. Uvědomte si prosím, že % sleva kupónů není kumulativní, můžete tedy použít pouze jeden slevový kupón najednou. Můžete je ale kombinovat s kupóny, které poskytují slevu na danou částku.

Odeslání a doručení

Mohu svou objednávku sledovat?

Ano, můžete. Abyste mohli sledovat vaši zásilku, následujte instrukce, které jste obdrželi v emailu týkající se vaší zásilky. Jakmile byla zásilka odeslána, obdrželi jste email s návodem. Po tomto emailu bude vaše zásilka aktualizována, jakmile dorazí do vaší země. Uvědomte si prosím, že se někdy může stát, že aktualizace zabere až 5 pracovních dní.

Nebuďte překvapeni když obdržíte svou objednávku před tím, než jste ji sledovali na internetu.

Více informací o zasílání objednávek

Kdy odešlete mou objednávku?

Většina objednávek je zpracována a odeslána během 24 h od přijetí platby. Naše zásilky odesíláme od Pondělí do Pátka, kromě svátků. Pokud byla vaše objednávka zaplacena v pátek, je velice možné, že bude odeslána až v pondělí.

Více informací o zasílání objednávek

Je přeprava zásilek diskrétní?

Naše objednávky rozesíláme v kartónových krabicích bez označení nebo jakéhokoliv nápisu, které by se vztahovali k naší společnosti či produktům. Jediná informace na krabici bude vaše adresa.

Packages


Nicméne, pokud i tak chcete ještě více diskrétnosti, tak také nabízíme možnost diskrétního odeslání v podobě DVD obalu za příplatek 5€.

Více informací o zasílání objednávek

Zasíláte své produkty do mé země?

Podívejte se na seznam zemí kam zasíláme naše produkty:

Belgie, Chorvatsko, Kypr, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Irsko, Itálie, Lotyšsko, Litva, Lucembursko, Malta, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Velká Británie.

Pokud jste nenašli zemi na seznamu, tak do této země naše produkty nezasíláme.

Více informací o zasílání objednávek

Kolik to stojí doručit do mé země?

Standardní doprava je zdarma do všech zemí. Nicméně, nabízíme možnost diskrétního zaslání v DVD obalu za cenu 5€. Vaše objednávka bude zabalena do DVD obalu a zajistí vám tak úplnou diskrétnost celé objednávky.

Více informací o zasílání objednávek

Zasíláte objednávky na adresu P.O. Boxu?

Naše objednávky zasíláme pouze na osobní a skutečné adresy. Nezasíláme do P.O. Boxů, na veřejná místa, obchodů, společnosti pro přepravu zboží a podobné adresy.

Více informací o zasílání objednávek

Doručovací Metoda UPS Access Point

Přepravní síť UPS Access Point zahrnuje tisíce příhodných doručovacích lokací, které mohou být využity k doručení vaší zásilky, pokud zrovna nebudete doma.

Na interaktivní mapě si můžete vybrat nejbližší výdejní místo UPS, prohlédnout si otevírací dobu daného doručovacího místa a vyzvednout si vaši zásilku. Cena za doručení bude zobrazena v průběhu dokončování objednávky.

UPS vám zašle email a textovou zprávu, ve které vás bude informovat o možnosti vyzvednutí zásilky.

Jaká přepravní společnosti používáte?

Náš partner zasílá všechny naše zásilky. Abychom vám nabídli tu nejlepší možnou cestu, náš partner používá několik přepravních společností. 

Více informací o zasílání objednávek

Budu muset podepsat předání zásilky?

Kurýr vám dodá zásilku přímo do vašich rukou na vaši dodací adresu. Pokud by se stalo, že budete nepřítomen a zásilka se nevejde do poštovní schránky, měli byste obdržet lísteček s instrukcemi jak postupovat.

Pokud se vaše zásilka vrátí k nám do skladu, tak vás neprodleně kontaktujeme.

Více informací o zasílání objednávek

Co dělat pokud jsem neobdržel svou objednávku?

Dodání zásilky obvykle trvá 3 až 7 pracovních dní. Počítejte den odeslání jako den 0 a uvědomte si, že Sobota a Neděle je víkend a nepočítají se tedy jako pracovní dny.

Kontaktujte naše zákaznické centrum, pokud jste neobdrželi svou objednávku během 10 pracovních dní po odeslání zásilky.

Více informací o zasílání objednávek

Bude má zásilka zkontrolována při přechodu hranic celní správou?

Vaše zásilka bude pokaždé zkontrolována celní správou, nezávisle na tom, jaký způsob dopravy zvolíte.

Uvědomte si prosím, že i když zasíláme naše produkty do vaší země, nemůžeme zaručit jakékoliv informace ohledně legálního statutu našich produktů ve vaší zemi. Kvůli množství zemí do kterých zasíláme naše produkty, je pro nás téměř nemožné vědět co je legální v jaké zemi.

Je vaší zodpovědností zjistit všechna vaše práva a regulace před tím, než si od nás objednáte jakékoliv produkty. Vězte, že nemůžeme a nebudeme zodpovědní za to, že vaše zásilka byla zastavena celní správou.

Více informací o zasílání objednávek

Ochrana soukromí a zabezpečení

Je doprava diskrétní?

Snažíme se udělat vše pro to, aby zásilky neobsahovali žádné další informace kromě jména a dodací adresy. Jinak jsou zásilky zcela bez potisků, takže nepřitahují žádnou zbytečnou pozornost. Navíc pro vás nabízíme možnost kamufláže pro malý poplatek 5 €.

Další informace o dopravě

K čemu potřebujete mé osobní informace?

Vaše osobní informace potřebujenme k tomu, abychom věděli komu zasíláme objednávku. Informace jsou potřeba i v případě nějakých problémů a k jejich řešení. Vaše osobní informace nezasíláme žádným třetím stranám a nejsou použity k ničemu jinému.

Kdo všechno může vidět mé osobní informace?

Vaše osobní informace jsou důvěrně uchovávány a nikdy nebudou sdíleny s žádnou třetí stranou. Vaše osobní informace budou použity při vyřizování vašich objednávek či v případě potřeby navázání kontaktu.

Pokud byste chtěli nechat svůj účet vymazat, můžete tak učinit kontaktováním našeho zákaznického centra prostřednictvím formuláře níže. Ujistěte se prosím, že jste se nejdříve přihlásili do svého účtu.

RQS Growers Club

Co je to RQS Growers Club?

Jedná se o náš věrnostní program, v rámci kterého vás odměníme za vaše nákupy. Prohlédněte si naši dedikovanou stránku pro více informací.

Jak mohu body používat?

Body můžete použít k platbě objednávky, k využití slevy či ke koupi exkluzivních produktů, které jsou dostupné pouze pro členy.

Co jsou to money points a level points?

Green Points získáte prostřednictvím nákupů, dárků a odměn (Narozeninový Dárek, Recenze apod.). Money Points lze vyměnit za slevy, exkluzivní produkty a nebo promoakce.

Level Points získáte pouze prostřednictvím nákupů a tyto body se připočítají k úrovni vašeho účtu.

Udělal jsem objednávku, ale neobdržel jsem žádné body.

Body budou uděleny 7 dní po odeslání vaší objednávky.

Můj účet

Jak si mohu vytvořit svůj vlastní RQS účet?

Je to velice snadné a rychlé! Stačí když kliknete na Váš účet na vrchu naší stránky, poté kliknete na "Registrace" a následujete instrukce. Váš účet bude vytvořený během dvou minut.

Můžu své osobní informace aktualizovat?

Své osobní informace můžete aktualizovat v podsekci "Osobní informace" v sekci Váš účet.

Potřebuji účet?

Ano. Je vyžadováno vytvořit si vlastní účet. Objednávky z pozice Hosta nejsou povoleny. Vaše údaje jsou v bezpečí. Nikdy nebudeme sdílet vaše soukromé údaje s třetí stranou. Informace jsou použity pouze pro korespondenci ohledně vaší objednávky a promo akcí.

cJeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, korzystając z poniższego formularza kontaktowego — upewnij się najpierw, że jesteś zalogowany na swoje konto.

Pokud chcete vymazat svůj účet, tak kontaktujte naši zákaznickou podporu prostřednictvím kontaktního formuláře, který naleznete níže. Ujistěte se, že před odesláním žádosti jste se přihlásili ke svému účtu.

Vrací

Mohu reklamovat objednané zboží?

Abyste mohli dostat své peníze zpět, budete nám muset zaslat neotevřenou objednávku. Jak na to se dozvíte z následujících kroků.

  • Kontaktujte zákaznické středisko prostřednictvím našeho kontaktního formuláře abyste si mohli vyžádat reklamaci a nálepku pro vrácení balíku. Ujistěte se, že jste přihlášení do svého účtu a že jste správně vybrali číslo korespondující s objednávkou, kterou si přejete vrátit.
  • Nalepte nálepku na balík a následujte instrukce, které jsou na ní napsané.
  • Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku tak ji zpracujeme.
  • Zeptáme se vás na vaše bankovní spojení jelikož někdy není možné vrátit peníze přes kartu; platba Bitcoiny a Penězi v Obálce bude vrácena pouze bankovním převodem.
  • Můžete také použít RQS reklamační formulář, nicméně není povinný.

Prosíme, abyste si uvědomili, že zpracování reklamace a navrácení peněz může trvat 1 až 3 týdny.

Jak mohu nahlásit chybějící věc v objednávce?

Pokud jste obdrželi svou objednávku a něco v ní chybí, následujte prosím následující kroky:

  • Kontaktujte naše zákaznické centrum pomocí kontaktního formuláře. Kontakt proveďte do jednoho týdne od obdržení objednávky. Ujistěte se, že jste přihlášeni do svého účtu a vyberte číslo objednávky, která je nekompletní.
  • Budeme od vás potřebovat fotku na které bude veškerý obsah vaší objednávky. K obsahu přiložte kus papíru s číslem vaší objednávky.

Co dělat když obdržím poškozenou objednávku?

Někdy se může stát, že se objednávka poškodí během dopravy. Pokud naleznete jakoukoliv část vaší objednávky poškozenou, následujte tyto body:

  • Pošlete nám prosím email nebo použijte kontaktní formulář, který naleznete na konci této stránky a kontaktujte naše zákaznické centrum. Ujistěte se prosím, že jste přihlášení do vašeho účtu a přiložte správně číslo objednávky s poškozenými produkty.
  • Náš tým po vás bude požadovat fotku předmětu, který je zjevně poškozen. K předmětu přiložte kus papírku s číslem vaší objednávky.

Kontakt

Jak se dostanu do kontaktu?

Snažíme se na všechny dotazy odpovědět co nejrychleji. Uvědomte si prosím, že na zprávy se odpovídá pouze od Pondělí do Pátku během pracovních hodin.

Pokud jste neobdrželi odpověď po uplynutí 5 pracovních dní, tak nejdříve zkontrolujte složku spam ve vašem emailu. Pokud jste ani tak nenalezli naší odpověď tak nás prosím kontaktujte znova pomocí formuláře a do zprávy poznamenejte datum a čas odeslání vašeho předchozího dotazu.

Kdy mohu očekávat odpověď?

Snažíme se odpovídat na všechny otázky co nejrychleji. Nezapomeňte prosím, že na otázky můžeme odpovídat pouze od pondělí do pátku během pracovních hodin.

Pokud nedostanete odpověď do pěti pracovních dnů, zkontrolujte prosím nejprve složku se spamem a potom nás znovu kontaktujte, opět použijte kontaktní formulář, vložte svou zprávu a datum a čas své předchozí zprávy.

KONTAKTUJTE NÁS

U nás v Royal Queen Seeds jsme hrdí na to, že produkujeme jen ty nejlepší konopné genetiky a feminizovaná, samonakvétací a medicinální semínka.

Pokud máte jakékoliv dotazy, tak jste na této stránce správně. Nahoře najdete databázi často kladených dotazů, které se týkají širokého spektra témat včetně reklamací, dodání, našeho online obchodu a mnoho dalších.

Pokud nemůžete najít odpověď na vaši otázku, nebojte se nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře, který naleznete níže. Alternativou může být i hovor po telefonu.

SNORKEL SPAIN SL
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. +34 930 47 75 43 (from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Pokud máte jakoukoliv otázku ohledně své objednávky, přidejte k dotazu číslo objednávky do políčka Číslo objednávky.

Odeslat zprávu