Zákaznický servis - Kontaktujte nás

FAQ | Často kladené dotazy

Vyberte kategorii :

Objednání online

Jsou vaše produkty legální v mé zemi?

Nemůžeme poskytnout žádné informace o právním statusu našich produktů ve vaší zemi, protože počet zemí, kterým naše produkty dodáváme, nám znemožňuje sledovat, co je legální v jakých zemích. Před objednáním u nás je vaší vlastní odpovědností prověřit vaše místní zákony a předpisy, protože nemůžeme být zodpovědní za zastavení vaší zásilky celními orgány.

Jak mohu vytvořit objednávku?

  • Jednoduše procházejte a vyberte položky, které chcete zakoupit
  • Přidejte preferované položky do nákupního košíku pomocí tlačítka "Přidat do košíku", doplňte požadované množství produktu
  • Po dokončení výběru položek klikněte na tlačítko "K pokladně"
  • Poté postupujte podle pokynů na stránce plateb

Pokud již nemáte založený účet tak si jej budete muset vytvořit. Svůj účet si můžete vytvořit před platbou objednávky. Stačí, když kliknete na odkaz "zaregistrujte se zde".

Je stanovená minimální cena objednávky?

Ano. Aby byla objednávka zpracována, musí její miniální cena být alespoň 25 € (včetně DPH).

Můžu upravit již existující objednávku?

Vzhledem k rychlosti jakou jsou jednotlivé objednávky rozeslány, je velice nepravděpodobné, že stihnete svou objednávku upravit jakmile byla přijata platba. Snažíme se objednávky zpracovat co nejdříve po přijetí platby.

Pokud si přejete kontaktovat zákaznický servis ohledně objednávky, udělejte tak co nejrychleji po obdržení platby, abyste se vyhnuli zbytečným komplikacím. Uděláme vše v našich silách abychom objednávku přizpůsobili všem vašim požadavkům. Mějte však na paměti, že to není zaručené.

Můžu duplikovat předchozí objednávku?

Rozhodně můžete! Běžte do sekce historie objednávek ve vašem účtu a tam můžete zopakovat jakoukoliv předchozí objednávku, kterou jste kdy provedli. Stačí, když jednoduše stisknete tlačítko "znovu objednat", které se nachází vedle objednávky, kterou chcete znovu objednat. Po stisknutí tohoto tlačítka budete okamžitě převedeni k pokladně. V této části objednávky můžete i nadále přidat či odebrat nějaký produkt, či můžete rovnou zaplatit.

Jak zruším svou objednávku?

Zálěží na statusu objednávky. Jsou zde dva rozdílné způsoby jak zrušit objednávku. Záleží zda již byla odeslána či se stále připravuje. Objednávka se připravuje: kontaktujte nás přes kontaktní formulář, který naleznete níže - ujistěte se, že jste přihlášení a že vyberete správné číslo objednávky, kterou chcete zrušit. Objednávka je již odeslaná: není možné zrušit objednávku, která již byla odeslána. budete muset objednávku vrátit a zažádat o vrácení peněz. Klikněte na odkaz níže k zobrazení více informací.

Informace o vrácení objednávky

Ceny a platba

Jaké jméno se zobrazí v mém výpisu z kreditní karty / banky?

Jméno Royal Queen Seeds se neobjeví na žádnem výpusu z vaší kreditní karty nebo bankovního účtu. Všechny platby budou zobrazeny pod naší Obchodním Jménem:

Snorkel Spain

Jakým způsobem mohu zaplatit za svou objednávku?

Pro platbu na webshopu Royal Queen Seeds můžete použít několik způsobu a to sice:

  • Visa & Mastercard
  • Bankovním převodem
  • Bitcoiny
  • Bitcanna

Instrukce k vámi zvolenému způsobu placení obdržíte jakmile si vyberete metodu při dokončování objednávky. Prosíme, abyste dodržovali tyto instrukce.

Jak zaplatit pomocí Platební Karty

Svou objednávku můžete zaplatit pomocí platební karty. Jednoduše zadejte číslo své karty, dobu platnosti a trojmístný ochranný kód, který je na zadní straně vaší karty (CCV). Zpracování plateb pomocí platební karty trvá 24h. Jakmile je platba potvrzena, začneme zpracovávat vaši objednávku.

Na vašem výpisu účtu bude platba pro/od: SLU

Uvědomte si prosím, že nemůžeme zpracovat platby pomocí předplacené platební karty.

Jak zaplatit pomocí bankovního převodu

Jakmile jste šťastní s výběrem našich produktů, běžte k pokladně a vyberte metodu Bankovní Převod a potvrďte svou objednávku. Jakmile jste potvrdili objednávku, na obrazovce uvidíte platební údaje RQS.

Prosíme ujistěte se, že jste jako variabilní symbol použili číslo vaší objednávky. Jinak se může stát, že nebudeme moci spojit vaši platbu s vaší objednávkou. Bankovní převody obvykle trvají 3 až 7 pracovních dní.

Jak zaplatit pomocí Bitcoin

Jedna z platebních metod je i platba pomocí Bitcoinů. Pokud si přejete použít tuto metodu, následujte informace v odkazu níže.

Platba Bitcoiny

Mohu zaplatit pomocí služby Paypal?

Momentálně nepřijímáme platby prostřednictvím vašeho účtu u Paypal. Smluvní podmínky služby Paypal znemožňují nákup produktů, které prodáváme v našem eshopu.

Můžete zaplatit pomocí platební karty, bankovním převodem,Bitcoiny, DialXS nebo Sofort Banking.

Mohu zaplatit šekem?

Bohužel. Platby jakýmkoliv šekem nejsou přijímany.

Mohu zaplatit peněžní poukázkou

Momentálně nejsme schopni přijmout platbu pomocí peněžní poukázky.

Mohu zaplatit na Dobírku?

Bohužel ne. Není možné zaplatit vaši objednávku na dobírku jelikož potřebujeme potvrzení o platbě před odesláním objednávky.

Mohu dostat slevový kupón?

Napište recenzi na naše produkty a obdržte 10% slevový kupón. Musíte být přihlášení na našich stránkách a zanechat recenzi na stránce produktu.

Vaše slevové kupóny budou ve složce Mé Kupóny na vašem RQS účtu. Uvědomte si prosím, že % sleva kupónů není kumulativní, můžete tedy použít pouze jeden slevový kupón najednou. Můžete je ale kombinovat s kupóny, které poskytují slevu na danou částku.

Odeslání a doručení

Mohu svou objednávku sledovat?

Ano, můžete. Abyste mohli sledovat vaši zásilku, následujte instrukce, které jste obdrželi v emailu týkající se vaší zásilky. Jakmile byla zásilka odeslána, obdrželi jste email s návodem. Po tomto emailu bude vaše zásilka aktualizována, jakmile dorazí do vaší země. Uvědomte si prosím, že se někdy může stát, že aktualizace zabere až 5 pracovních dní.

Nebuďte překvapeni když obdržíte svou objednávku před tím, než jste ji sledovali na internetu.

Více informací o zasílání objednávek

Kdy odešlete mou objednávku?

Většina objednávek je zpracována a odeslána během 24 h od přijetí platby. Naše zásilky odesíláme od Pondělí do Pátka, kromě svátků. Pokud byla vaše objednávka zaplacena v pátek, je velice možné, že bude odeslána až v pondělí.

Více informací o zasílání objednávek

Je přeprava zásilek diskrétní?

Naše objednávky rozesíláme v kartónových krabicích bez označení nebo jakéhokoliv nápisu, které by se vztahovali k naší společnosti či produktům. Jediná informace na krabici bude vaše adresa.

Packages


Nicméne, pokud i tak chcete ještě více diskrétnosti, tak také nabízíme možnost diskrétního odeslání v podobě DVD obalu za příplatek 5€.

Více informací o zasílání objednávek

Zasíláte své produkty do mé země?

Podívejte se na seznam zemí kam zasíláme naše produkty:

Belgie, Chorvatsko, Kypr, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Irsko, Itálie, Lotyšsko, Litva, Lucembursko, Malta, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Velká Británie.

Pokud jste nenašli zemi na seznamu, tak do této země naše produkty nezasíláme.

Více informací o zasílání objednávek

Kolik to stojí doručit do mé země?

Standardní doprava je zdarma do všech zemí. Nicméně, nabízíme možnost diskrétního zaslání v DVD obalu za cenu 5€. Vaše objednávka bude zabalena do DVD obalu a zajistí vám tak úplnou diskrétnost celé objednávky.

Více informací o zasílání objednávek

Zasíláte objednávky na adresu P.O. Boxu?

Naše objednávky zasíláme pouze na osobní a skutečné adresy. Nezasíláme do P.O. Boxů, na veřejná místa, obchodů, společnosti pro přepravu zboží a podobné adresy.

Více informací o zasílání objednávek

Doručovací Metoda UPS Access Point

Přepravní síť UPS Access Point zahrnuje tisíce příhodných doručovacích lokací, které mohou být využity k doručení vaší zásilky, pokud zrovna nebudete doma.

Na interaktivní mapě si můžete vybrat nejbližší výdejní místo UPS, prohlédnout si otevírací dobu daného doručovacího místa a vyzvednout si vaši zásilku. Cena za doručení bude zobrazena v průběhu dokončování objednávky.

UPS vám zašle email a textovou zprávu, ve které vás bude informovat o možnosti vyzvednutí zásilky.

Jaká přepravní společnosti používáte?

Náš partner zasílá všechny naše zásilky. Abychom vám nabídli tu nejlepší možnou cestu, náš partner používá několik přepravních společností. 

Více informací o zasílání objednávek

Budu muset podepsat předání zásilky?

Kurýr vám dodá zásilku přímo do vašich rukou na vaši dodací adresu. Pokud by se stalo, že budete nepřítomen a zásilka se nevejde do poštovní schránky, měli byste obdržet lísteček s instrukcemi jak postupovat.

Pokud se vaše zásilka vrátí k nám do skladu, tak vás neprodleně kontaktujeme.

Více informací o zasílání objednávek

Co dělat pokud jsem neobdržel svou objednávku?

Dodání zásilky obvykle trvá 3 až 7 pracovních dní. Počítejte den odeslání jako den 0 a uvědomte si, že Sobota a Neděle je víkend a nepočítají se tedy jako pracovní dny.

Kontaktujte naše zákaznické centrum, pokud jste neobdrželi svou objednávku během 10 pracovních dní po odeslání zásilky.

Více informací o zasílání objednávek

Bude má zásilka zkontrolována při přechodu hranic celní správou?

Vaše zásilka bude pokaždé zkontrolována celní správou, nezávisle na tom, jaký způsob dopravy zvolíte.

Uvědomte si prosím, že i když zasíláme naše produkty do vaší země, nemůžeme zaručit jakékoliv informace ohledně legálního statutu našich produktů ve vaší zemi. Kvůli množství zemí do kterých zasíláme naše produkty, je pro nás téměř nemožné vědět co je legální v jaké zemi.

Je vaší zodpovědností zjistit všechna vaše práva a regulace před tím, než si od nás objednáte jakékoliv produkty. Vězte, že nemůžeme a nebudeme zodpovědní za to, že vaše zásilka byla zastavena celní správou.

Více informací o zasílání objednávek

Ochrana soukromí a zabezpečení

Je doprava diskrétní?

Snažíme se udělat vše pro to, aby zásilky neobsahovali žádné další informace kromě jména a dodací adresy. Jinak jsou zásilky zcela bez potisků, takže nepřitahují žádnou zbytečnou pozornost. Navíc pro vás nabízíme možnost kamufláže pro malý poplatek 5 €.

Další informace o dopravě

K čemu potřebujete mé osobní informace?

Vaše osobní informace potřebujenme k tomu, abychom věděli komu zasíláme objednávku. Informace jsou potřeba i v případě nějakých problémů a k jejich řešení. Vaše osobní informace nezasíláme žádným třetím stranám a nejsou použity k ničemu jinému.

Kdo všechno může vidět mé osobní informace?

Vaše osobní informace jsou důvěrně uchovávány a nikdy nebudou sdíleny s žádnou třetí stranou. Vaše osobní informace budou použity při vyřizování vašich objednávek či v případě potřeby navázání kontaktu.

Pokud byste chtěli nechat svůj účet vymazat, můžete tak učinit kontaktováním našeho zákaznického centra prostřednictvím formuláře níže. Ujistěte se prosím, že jste se nejdříve přihlásili do svého účtu.

RQS Growers Club

Co je to RQS Growers Club?

Jedná se o náš věrnostní program, v rámci kterého vás odměníme za vaše nákupy. Prohlédněte si naši dedikovanou stránku pro více informací.

Jak mohu body používat?

Body můžete použít k platbě objednávky, k využití slevy či ke koupi exkluzivních produktů, které jsou dostupné pouze pro členy.

Co jsou to money points a level points?

Green Points získáte prostřednictvím nákupů, dárků a odměn (Narozeninový Dárek, Recenze apod.). Money Points lze vyměnit za slevy, exkluzivní produkty a nebo promoakce.

Level Points získáte pouze prostřednictvím nákupů a tyto body se připočítají k úrovni vašeho účtu.

Udělal jsem objednávku, ale neobdržel jsem žádné body.

Body budou uděleny 7 dní po odeslání vaší objednávky.

Můj účet

Jak si mohu vytvořit svůj vlastní RQS účet?

Je to velice snadné a rychlé! Stačí když kliknete na Váš účet na vrchu naší stránky, poté kliknete na "Registrace" a následujete instrukce. Váš účet bude vytvořený během dvou minut.

Můžu své osobní informace aktualizovat?

Své osobní informace můžete aktualizovat v podsekci "Osobní informace" v sekci Váš účet.

Potřebuji účet?

Ano. Je vyžadováno vytvořit si vlastní účet. Objednávky z pozice Hosta nejsou povoleny. Vaše údaje jsou v bezpečí. Nikdy nebudeme sdílet vaše soukromé údaje s třetí stranou. Informace jsou použity pouze pro korespondenci ohledně vaší objednávky a promo akcí.

cJeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, korzystając z poniższego formularza kontaktowego — upewnij się najpierw, że jesteś zalogowany na swoje konto.

Pokud chcete vymazat svůj účet, tak kontaktujte naši zákaznickou podporu prostřednictvím kontaktního formuláře, který naleznete níže. Ujistěte se, že před odesláním žádosti jste se přihlásili ke svému účtu.

Vrací

Mohu reklamovat objednané zboží?

Abyste mohli dostat své peníze zpět, budete nám muset zaslat neotevřenou objednávku. Jak na to se dozvíte z následujících kroků.

  • Kontaktujte zákaznické středisko prostřednictvím našeho kontaktního formuláře abyste si mohli vyžádat reklamaci a nálepku pro vrácení balíku. Ujistěte se, že jste přihlášení do svého účtu a že jste správně vybrali číslo korespondující s objednávkou, kterou si přejete vrátit.
  • Nalepte nálepku na balík a následujte instrukce, které jsou na ní napsané.
  • Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku tak ji zpracujeme.
  • Zeptáme se vás na vaše bankovní spojení jelikož někdy není možné vrátit peníze přes kartu; platba Bitcoiny a Penězi v Obálce bude vrácena pouze bankovním převodem.
  • Můžete také použít RQS reklamační formulář, nicméně není povinný.

Prosíme, abyste si uvědomili, že zpracování reklamace a navrácení peněz může trvat 1 až 3 týdny.

Jak mohu nahlásit chybějící věc v objednávce?

Pokud jste obdrželi svou objednávku a něco v ní chybí, následujte prosím následující kroky:

  • Kontaktujte naše zákaznické centrum pomocí kontaktního formuláře. Kontakt proveďte do jednoho týdne od obdržení objednávky. Ujistěte se, že jste přihlášeni do svého účtu a vyberte číslo objednávky, která je nekompletní.
  • Budeme od vás potřebovat fotku na které bude veškerý obsah vaší objednávky. K obsahu přiložte kus papíru s číslem vaší objednávky.

Co dělat když obdržím poškozenou objednávku?

Někdy se může stát, že se objednávka poškodí během dopravy. Pokud naleznete jakoukoliv část vaší objednávky poškozenou, následujte tyto body:

  • Pošlete nám prosím email nebo použijte kontaktní formulář, který naleznete na konci této stránky a kontaktujte naše zákaznické centrum. Ujistěte se prosím, že jste přihlášení do vašeho účtu a přiložte správně číslo objednávky s poškozenými produkty.
  • Náš tým po vás bude požadovat fotku předmětu, který je zjevně poškozen. K předmětu přiložte kus papírku s číslem vaší objednávky.

Kontakt

Jak se dostanu do kontaktu?

Snažíme se na všechny dotazy odpovědět co nejrychleji. Uvědomte si prosím, že na zprávy se odpovídá pouze od Pondělí do Pátku během pracovních hodin.

Pokud jste neobdrželi odpověď po uplynutí 5 pracovních dní, tak nejdříve zkontrolujte složku spam ve vašem emailu. Pokud jste ani tak nenalezli naší odpověď tak nás prosím kontaktujte znova pomocí formuláře a do zprávy poznamenejte datum a čas odeslání vašeho předchozího dotazu.

Kdy mohu očekávat odpověď?

Snažíme se odpovídat na všechny otázky co nejrychleji. Nezapomeňte prosím, že na otázky můžeme odpovídat pouze od pondělí do pátku během pracovních hodin.

Pokud nedostanete odpověď do pěti pracovních dnů, zkontrolujte prosím nejprve složku se spamem a potom nás znovu kontaktujte, opět použijte kontaktní formulář, vložte svou zprávu a datum a čas své předchozí zprávy.

KONTAKTUJTE NÁS

U nás v Royal Queen Seeds jsme hrdí na to, že produkujeme jen ty nejlepší konopné genetiky a feminizovaná, samonakvétací a medicinální semínka.

Pokud máte jakékoliv dotazy, tak jste na této stránce správně. Nahoře najdete databázi často kladených dotazů, které se týkají širokého spektra témat včetně reklamací, dodání, našeho online obchodu a mnoho dalších.

Pokud nemůžete najít odpověď na vaši otázku, nebojte se nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře, který naleznete níže. Alternativou může být i hovor po telefonu.

SNORKEL SPAIN SLU
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. 34 93 737 98 46 (from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Pokud máte jakoukoliv otázku ohledně své objednávky, přidejte k dotazu číslo objednávky do políčka Číslo objednávky.

Odeslat zprávu

* Povinné pole

Je vám 18 nebo více let?

Obsah na RoyalQueenSeeds.com je vhodný pouze pro dospělé a neměli by jej prohlížet osoby mladší 18 let.

Ujistěte se, že jste obeznámeni s daným zákonem ve vaší zemi.

Kliknutím na VSTOUPIT potvrzujete,
že vám je
18 a nebo více let.